تهران

کمک مومنانه| سه هزار بسته معیشتی در قرچک توزیع شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قرچک، سرهنگ صمد سلطانی فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک ظهر امروز در حاشیه توزیع بسته های معیشتی به اقشار کم برخورد اظهار کرد: گرامی می داریم نام و یاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و ۳۷۵ سردار شهید شهرستان قرچک را که در مسیر ولایت مداری به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

وی گفت: خدا را شکر می کنیم که توانسته ایم در همین مرحله کمک های مؤمنانه، بسته های معیشتی را تهیه و در بین اقشار مختلف مردم شهرستان قرچک توزیع کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان قرچک افزود: در همین مرحله کمک های مومنانه در شهرستان قرچک ۳ هزار بسته معیشتی بین افراد کمک برخور دار که توسط پایگاه های بسیج، مساجد و مؤسسه های خیریه در سطح شهرستان شناسایی شده بود توزیع می شود.

سرهنگ سلطانی در ادامه بیان کرد: در دوره های گذشته به کمک خیرین و سپاه ناحیه ۱۵ خرداد در شهرستان قرچک نزدیک به ۶۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

وی گفت: این بسته در بین اقشار کم درآمد و خانواده هایی که بر اثر ویروس کرونا در حوزه کسب و کار دچار آسیب شده اند توزیع می شود، چرا که ویروس کرونا بیشترین آسیب را به حوزه کسب و کار مردم وارد کرده است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا