اخبار ورزشی

کمک مومنانه کشتی‌گیران/افتخارآفرینان به دنبال شاد کردن دل مردم+ تصاویر

به گزارش خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران، مراسم کمک مومنانه فدراسیون کشتی امروز با حضور قهرمانان و مدال‌آوران این رشته در خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار شد.

* حسن یزدانی نایب قهرمان المپیک توکیو در کشتی آزاد، محمدرضا گرایی قهرمان کشتی فرنگی المپیک و دیگر مدال‌آوران مسابقات جهانی نروژ و المپیک به همراه مسئولان فدراسیون کشتی در این مراسم حضور داشتند. ما هم به عنوان خادم این کشور تلاش می‌کنیم قدمی برای مردم نیازمند برداریم و به این موضوع افتخار می‌کنیم.

* حسن یزدانی در این مراسم گفت: خوشحالم این پویش‌ها می‌تواند در این اوضاع کمکی به هم وطنان باشد. فدراسیون کشتی در توان خود این کمک‌ها را داشته و امیدواریم چنین برنامه‌هایی ادامه دار باشد.

* محمدرضا گرایی در مراسم کمک مومنانه عنوان کرد: این کمک‌های مومنانه و حرکت انسان‌دوستانه امیدوارم تداوم داشته باشد. وظیفه ما کشتی‌گیران است که چنین حرکت‌هایی داشته باشیم.

* امیرحسین زارع هم خاطرنشان کرد: امیدوارم الگوی مناسبی برای عزیزانی که دستی در کار دارند، باشید. ما هم هر کاری از دست‌مان بربیاید انجام می‌دهیم و تلاش می‌کنیم در میادین بین المللی دل مردم را شاد کنیم.

 

 

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا