اخبار ورزشی

باشگاه صنعت نفت قرارداد عجمی‌پور را پرداخت می‌کند

باشگاه صنعت نفت قرارداد عجمی‌پور را پرداخت می‌کند

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، محمدحسین رحمانی در گفت‌وگو با رسانه باشگاه صنعت نفت، اظهار داشت: داغ از دست دادن یک پدیده در روزگاری که فوتبال ایران با فقر معرفی استعداد مواجه شده، دردناک است. با توجه به تعهدی که به هواداران داریم باید به سرعت روح مجموعه را بعد از این اتفاق ترمیم می‌کردیم و کار بسیار سختی داشتیم. بازیکنان در اردو کنار هم زندگی می‌کنند و طبیعی است که در شوک چنین فاجعه دردآوری قرار داشته باشند.

حضور ۷۰ درصدی تماشاگران در دیدار صنعت نفت آبادان – استقلال

 

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد: از روزی که آن اتفاق رخ داد برحسب وظیفه و البته به خاطر مسائل اخلاقی – که باید به آن پایبند باشیم – خانواده عجمی‌پور را تنها نگذاشتیم و بعد از این هم تا جایی که بتوانیم در مسیر کاستن غم بزرگ این خانواده دریغ نمی‌کنیم.

وی اضافه کرد: در همین راستا قرارداد این بازیکن همزمان با پرداخت‌های مالی سایر بازیکنان به خانواده وی پرداخت می‌شود و این کمترین کاری‌ است که مؤسسه صنعت نفت می‌تواند برای خانواده محمدرضا انجام بدهد.

رحمانی خاطرنشان کرد: بازی نخست‌مان را با یاد محمدرضا عجمی‌پور‌ آغاز می‌کنیم و امیدواریم در طول فصل نیز با کنش‌های فرهنگی متفاوت خاطره این بازیکن بااخلاق را زنده نگه داریم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا