کردستان

اعمال  ۳۸ میلیارد ریال پاداش همکاری در صورتحساب مصرفی تعدادی از مشترکین برق کردستانی

اعمال  ۳۸ میلیارد ریال پاداش همکاری در صورتحساب مصرفی تعدادی از مشترکین برق کردستانی

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، هیوا لهونیان مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در خصوص اعمال “پاداش همکاری” مشترکین بخش های کشاورزی، تجاری، جایگاه های CNG و دستگاه های دارای مولد خود تامین در سال جاری، اظهار کرد: در صورتحساب این مشترکین قریب به ۳۸ میلیارد ریال “پاداش دوره همکاری” از طریق صورتحساب های برق مصرفی به جهت همکاری در ایام پیک تابستان سال جاری اعمال شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان بیان کرد: ثبت مشترکین مشمول درسامانه مربوطه در فصل پیک مصرف برق توسط همکاران این شرکت انجام می شود که براساس آن هریک از مشترکین فوق نسبت به میزان همکاری در دوره پیک، از پاداش تخصیصی معین برخوردار شده و این پاداش در صورتحساب برق مصرفی آنها اعمال وپرداخت شد.

لهونیان با اشاره به اینکه ممکن است سوالاتی مبنی بر اعمال پاداش ها و میزان آن مطرح شود، توضیح داد: در بخش کشاورزی در سال جاری قریب بر ۲۱ میلیارد ریال و در سایر بخش ها مبلغ ۱۷میلیارد ریال پاداش محاسبه شده و در صورتحساب دوره اخیر این دسته از مشترکان اعمال گردید.

وی افزود: تمامی مدارک و مستندات محاسبه میزان همکاری در نزد این شرکت موجود است و هر کدام از مشتریان برای اطلاع از آن، پیامک دریافت خواهند کرد.

لهونیان ابراز امیدواری کرد: همکاری مشترکین در پیک سال آتی نیز گام مهمی در پایداری انرژی و جلوگیری از محدودیت در تامین برق مشترکین بمانند چند سال اخیر بدنبال داشته باشد.

تعداد کل مشترکین همکار در بخش های کشاورزی، اداری، تجاری و جایگاه های CNG، مراکز و دستگاه های دارای مولد خود تامین در سال جاری ۸ هزار و ۶۹۰ مشترک بوده است.

لازم به ذکر است هرساله متناسب با “میزان همکاری مشترکین” بخش های مختلف در ایام اوج مصرف برق، پاداش‌های ویژه‌ای از طریق صورتحساب های برق مصرفی اعمال و پرداخت می گردد که در این راستا شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان علاوه بر پاداش دوره همکاری ویژه مشترکین بخش های کشاورزی، اداری، تجاری، CNG و مولد های خود تامین، مبلغ قریب به ۲۱ میلیارد ریال(۲۰۸۰۵۹۹۳۱۲۰۸) ریال بعنوان پاداش “مدیریت مصرف برق” به مشترکین بخش خانگی از طریق صورتحساب های صادره، اعمال و پرداخت نموده است.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا