اخبار ورزشی

کشتی فرنگی نوجوانان جهان| محمدیان فینالیست شد، امیری در رده‌بندی؛ راهیابی اصغری و مهمدی به شانس مجدد

کشتی فرنگی نوجوانان جهان| محمدیان فینالیست شد، امیری در رده‌بندی؛ راهیابی اصغری و مهمدی به شانس مجدد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، مسابقات نیمه نهایی پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان از عصر امروز ( سه‌شنبه ۱۰ تیر) در شهر استانبول ترکیه برگزار شد.
در پایان مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم احمدرضا محمدیان در وزن ۷۱ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت، علیرضا امیری در وزن ۴۵ کیلوگرم در دیدار رده بندی حضور دارد، محمدمعراج مهمدی در وزن ۵۱ کیلوگرم و علی اکبر اصغری ولدی در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز راهی گروه بازنده ها شدند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۴۵ کیلوگرم علیرضا امیری در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر هنری اصلیکیان از آمریکا را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۱ ایگور کازاک از مولداوی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. امیری در این با نتیجه ۵ بر یک مغلوب توران داشدمیراف از آذربایجان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با برنده مبارزه میان یاماموتو از ژاپن و المانبتوف از قرقیزستان مبارزه می کند.

در وزن ۵۱ کیلوگرم محمدمعراج مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۴ بر صفر و ضربه فنی مغلوب آرتور برویان از ارمنستان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازندها رفت. وی در این گروه به مصاف حسن الدین اولوگبکوف از ترکمنستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا برای کسب مدال برنز مقابل مانو یاداو از هند قرار بگیرد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم علی دزفولی نژاد در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر کمال شهباز از ترکیه را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۲ از سد کاجتان یاکوبوفسکی از لهستان گذشت. وی در دور سوم با نتیجه ۸ بر ۴ مقابل کریل والیوسکی از بلاروس شکست خورد و با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه نهایی، از دور رقابت ها حذف شد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم احمدرضا محمدیان در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر آنتونی تریتر از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۲ گور خاچاتریان از ارمنستان را شکست داد. محمدیان در دور سوم با نتیجه ۴ بر ۳ لوکا لومادزه از گرجستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر صفر الکان باکار از ترکیه را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف آریوناس کولیتسوپولوس از یونان می رود.

ر وزن ۹۲ کیلوگرم علی اکبر اصغری ولدی در دور اول با نتیجه ۱ بر ۱ از سد آندری رودین از کرواسی گذشت. وی در دور دوم با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب صبا پورتسلادزه از گرجستان شد و با توجه به راهیابی حریفش به دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. اصغری در این گروه باید به مصاف سرداربک رستم اف از ازبکستان برود و در صورت گذر از این حریف به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا مقابل میکائیل اسماعیل اف از آذربایجان قرار بگیرد.

مسابقات شانس مجدد اوزان فوق از ظهر فردا و رقابت های رده بندی و فینال فرداشب (چهارشنبه) برگزار می شود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا