کردستان

گردهمایی بزرگ یاران ولایتمدار دولت مردمی در سنندج برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان متشکل از نیروهای ولایتمدار، انقلابی و پیرو خط امام و رهبری است و در تمامی مقاطع و برهه‌ها نشان داده که در دفاع از نظام و رهبری پای کار است.

در دوران انتخابات‌های گذشته مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری سیزدهم و دور هفتم شورای اسلامی اثرگذاری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در کردستان به منصه ظهور و بروز رسید طوری که اکثریت کاندیداهای این تشکل سیاسی در رقابت‌های انتخاباتی پیروز شدند.

به دنبال پیروزی آیت‌الله رئیسی و تشکیل دولت مردمی، استانداری جوان، مومن، انقلابی، تلاشگر و کوشا برای کردستان انتخاب شده که هدفی جز توسعه استان، رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و برطرف‌شدن دغدغه‌های مردمی ندارد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان برای اعلام حمایت از دولت مردمی آقای رئیسی و همراهی استاندار کردستان گردهمایی بزرگی با عنوان یاران ولایتمدار دولت مردمی سرزمین مجاهدت‌های خاموش، برنامه‌ریزی کرده که اول هفته آینده در سنندج برگزار می‌کند.

در این همایش، جدای از بیان مطالب نمایندگان شورای ائتلاف، اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان، محسن فتحی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی و نورالدین قدیمی معاون امور استان‌های شورای ائتلاف کشور سخنرانی خواهند کرد. 

این گردهمایی روز شنبه ۱۸ دی ماه جاری ساعت ۱۵ در مجتمع فجر سنندج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا