Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
گردهمایی صنعتگران معدن، راهسازی و سیمان پس از ۴ سال در اصفهان - خبرگزاری برگزیده های ایران
اصفهان

گردهمایی صنعتگران معدن، راهسازی و سیمان پس از ۴ سال در اصفهان

گردهمایی صنعتگران معدن، راهسازی و سیمان پس از ۴ سال در اصفهان

به گزارش برگزیده های ایران از اصفهان، دوازدهمین نمایشگاه ماشین آلات معدنی و راهسازی و سیمان از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ دی‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان و با حضور ۷۵ مشارکت کننده از استان‌های تهران، اصفهان، یزد، کرمان، البرز، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، خوزستان، سمنان و کردستان برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در متراژ ۱۴ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی برگزار خواهد شد و شش نماینده از کشورهای آلمان، ایتالیا، سوئد، ژاپن، کره جنوبی و چین نیز در این رویداد تخصصی و نمایشگاهی با رویکرد معرفی آخرین محصولات و کالاهای تولید شد و همچنین خدمات ارایه شده به سایر صنعت‌گران حضور خواهند داشت.

در این نمایشگاه کارخانه‌های تولید سیمان، تجهیز گنندگان زنجیره تامین سیمان، فرآورده‌های نسوز، تجهیزات انتقال مواد، نمایندگان ماشین آلات معدنی و راهسازی، تامین کنندگان قطعات یدکی ماشین آلات معدنی و راهسازی، معادن سنگ آهن، گندله و کنسانتره، معادن ذغال سنگ، شرکت‌های حفاری و اکتشافی، ماشین آلات حفاری اکتشافی، تولید کنندگان پلی یورتان و تجهیزات آزمایشگاهی حضور دارند.

از برندهای مطرح حاضر در این رویداد نمایشگاهی می‌توان از شرکت تیراژه ماشین، پیشتاز صنعت پارسیان، آترا کوماتسو، سامان قطعه، معادن زغال سنگ کرمان، معدنی و صنعتی صبانور و آلومینای ایران، سیمان اردستان، ایران ذوب و متالورژی مصمم اصفهان نام برد.

با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده نشست کمیسیون معادن اتاق بازرگان، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان به عنوان یکی از برنامه‌های جنبی و در راستای افزایش بهره‌وری و ارتقای کیفی نمایشگاه برگزار خواهد شد.

گفتنی است دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات معدنی و راهسازی، سیمان، خدمات و صنایع وابسته از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ دی‌ماه و ساعت بازدید ۱۰ تا ۱۸ واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت میزبان کارشناسان، صنعت‌گران، متخصصان، صاحبان واحدهای تولیدی در حوزه‌های مختلف ماشین‌الان معدنی، راهسازی و سیمان خواهد بود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا