Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
یخ‌بندان جاده‌ها و اجرای ممنوعیت تردد در سه مسیر خراسان رضوی - خبرگزاری برگزیده های ایران
خراسان رضوی

یخ‌بندان جاده‌ها و اجرای ممنوعیت تردد در سه مسیر خراسان رضوی

یخ‌بندان جاده‌ها و اجرای ممنوعیت تردد در سه مسیر خراسان رضوی

به گزارش برگزیده های ایران از خراسان، سرهنگ حسین میش مست با بیان این مطلب افزود: هم اکنون جاده‌های مشهد، قوچان، چناران، فریمان، تایباد، تربت جام، تربت حیدریه، آزادراه شهید شوشتری، سبزوار، جوین، جغتای، سرولایت و خوشاب خراسان رضوی برفی و یخ‌زده است.

به گفته وی، در مسیر درگز – قوچان به دلیل بارش برف و یخ زدگی مسیر تردد تریلر ممنوع و تردد خودروی سواری نیز فقط با زنجیر چرخ امکان‌‎پذیر است.

رییس پلیس راه خراسان رضوی افزود: مسیر درگز- کلات نیز از دیشب همچنان مسدود است و از صبح امروز نیز ممنوعیت تردد در جاده قدیم مشهد- نیشابور اجرا شده است.

سرهنگ میش مست در ادامه گفت: با توجه به شرایط جوی و پیش بینی برودت هوا و یخ‌زدگی سطح جاده، رانندگان باید با داشتن تجهیزات زمستانی، سرعت مطمئنه و دقت زیاد تردد کنند.

طبق اعلام هواشناسی خراسان رضوی، سامانه بارشی از روز گذشته، دوشنبه وارد استان شده که بارش‌ها تا قبل از ظهر پنج‌شنبه ادامه دارد. اما پیش‌بینی شده بیشترین حجم بارش‌ها در فاصله زمانی سه‌شنبه تا چهارشنبه هفته جاری رخ دهد و تشکیل مه، کاهش میدان دید، یخ‌زدگی و لغزندگی معابر و

محورها، کولاک برف از دیگر رخدادهای جوی این سامانه می‌باشد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا