اخبار ورزشی

نوزایی: بعد از رفتن من یک میلیارد به حساب فدراسیون واریز کردند/ آینده روشنی برای ادامه فعالیتم ندیدم

نوزایی: بعد از رفتن من یک میلیارد به حساب فدراسیون واریز کردند/ آینده روشنی برای ادامه فعالیتم ندیدم

– اخبار ورزشی –

ابراهیم نوزایی با اعلام این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران گفت: در مدتی که من در فدراسیون بودم تلاش کردند و من را مجبور کردند قبل از اینکه دوره ریاستم تمام شود استعفا دهم اما من استعفا ندادم چون کار خلافی نکرده بودم.

وی افزود: وقتی دوره ریاستم تمام شد برنامه‌ای برای ادامه نداشتم و آینده روشنی برای ادامه فعالیتم در فدراسیون چوگان ندیدم بنابراین صلاح دانستم کنار بروم.

رئیس سابق فدراسیون چوگان خاطرنشان کرد: به محض اینکه دوران ریاست من تمام شد در کمتر از یک هفته سرپرست معرفی کردند. بعد از من همان مسابقات لیگ برگزار می‌شود و باید انتخابات برگزار شود تا رئیس فدراسیون معرفی شود البته سرپرست فدراسیون کاندید ریاست فدراسیون است و من ثبت‌نام نکردم و قصد ندارم در انتخابات شرکت کنم.

وی درخصوص بدهی فدراسیون و ماجرای شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و بسته شدن حساب فدراسیون اظهار داشت: وزارت ورزش یک میلیارد به حساب فدراسیون واریز کرده است تا بدهی‌های شان را پرداخت کنند. در این چهار سال ریاست من قطره چکانی پول می‌دادند، اما به محض اینکه من رفتم و سرپرست معرفی کردند یک هفته طول نکشید که یک میلیارد به حساب فدراسیون ریختند البته خدا کند بیشتر بدهند.

نوزایی در پایان یادآور شد: عرصه را در اختیار دیگران گذاشتم و امیدوارم به کارشان ادامه دهند. ما هم خوشحال می‌شویم و کاری از دستمان بربیاید برای چوگان انجام می‌دهیم چون چوگان ورزش ملی و متعلق به مردم ایران است و همه در مقابل آن مسئولیت داریم.

نوزایی: به دلیل بدهی شرکت توسعه حساب فدراسیون چوگان بسته شده است

 

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا