فارس

جواز حضور در المپیک هنرهای رزمی آمریکا در دستان جوجیتسو کار جهرمی/ رنجبر؛ رتبه ۸ رنکینگ جهانی

عبدالرحیم خداجو در گفتگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: حبیب رنجبر قهرمان آسیا و جهان در رشته جوجیتسو و عضو تیم ملی ایران جواز حضور در المپیک هنرهای رزمی که از ۱۶ تیرماه سال آینده در آمریکا برگزار می شود را به دست آورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم افزود: جواز حضور در این رقابت ها در حالی به ورزشکار جهرمی رسید که فدراسیون جهانی جوجیتسو جایگاه هشتم رنکینگ این رشته در وزن منفی ۸۵ کیلوگرم را به رنجبر اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه  نفرات اول هر قاره سهمیه حضور در این مسابقات را دریافت می کنند، خاطرنشان کرد: المپیک هنرهای های رزمی هفتم جولای ۲۰۲۲ مصادف با ۱۶ تیرماه ۱۴۰۱ در در ایالت برمینگهام آمریکا برگزار می شود.

خداجو عنوان کرد: بازی‌های جهانی ورزش رزمی یک رویداد بین‌المللی است که توسط انجمن جهانی فدراسیون‌های بین‌المللی ورزش برگزار می شود و با هدف معرفی ورزش‌های رزمی مختلف و مبارزه‌ای به مخاطبان بین‌المللی بنیان‌گذاری شد.

به گزارش فارس، رنحبر ۶ سال سابقه عضویت در تیم ملی جوجیستو دارد و از جمله افتخارات وی می‌توان به مدال طلا اوپن العین ۲۰۱۵ ، مدال طلا اوپن العین ۲۰۱۵ ، مدال نقره جهانی حرفه ای امارات ۲۰۱۶، مدال نقره جهانی حرفه‌ای امارات ۲۰۱۶، مدال طلا بین المللی شارجه ۲۰۱۷، مدال طلا بین‌المللی شارجه ۲۰۱۷ و مدال برنز مسابقات جهانی حرفه‌ای امارات ۲۰۱۷، اشاره کرد.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا