سلامت

«یک نهال یک زندگی» کوششی برای نهادینه کردن اهدای عضو

«یک نهال یک زندگی» کوششی برای نهادینه کردن اهدای عضو

به گزارش برگزیده های ایران به نقل از روابط عمومی انجمن اهدای عضو ایرانیان، ممکن است از خودمان بپرسیم چرا این همه دانه لازم است تا فقط چند درخت دیگر اضافه شود اینجا طبیعت به ما چیزی یاد می‌دهد، به ما می‌گوید اکثر دانه‌ها هرگز رشد نمی‌کنند، اما اکثر نهال‌های کاشته شده شرط بقا خواهند داشت.

با شرکت در پویش ملی «یک نهال یک زندگی» در هفته طبیعت از ۱۵ اسفند لغایت ۲۲ اسفند به احترام و یاد عزیزان نامیرا چرخه جانبخشی را به طبیعت منتقل کنیم و نهالی بکاریم.کافی است به یاد جانبخشان نامیرا نهالی بکارید و ویدئویی کوتاه از آن را به همراه بیان احساس خود در قالب جمله‌ای خطاب به خانواده‌های اهدا کننده، به انجمن اهدای عضو ایرانیان ارسال کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از پویش «یک نهال، یک زندگی» می‌توانید به سامانه ملی فرهنگسازی اهدای عضو به نشانی www.ehdacenter.ir مراجعه کنید. همچنین هشتگ اصلی این پویش در فضای مجازی #یکـ ـ نهال ـ یک ـ زندگی است که همراهان پویش می‌توانند علاوه بر ارسال ویدیو به شماره اعلامی در سایت، با ذکر این هشتگ و در فضای مجازی (اینستاگرام) ehdacenter@ir تگ کردن صفحه رسمی انجمن به نشانی ویدیوهای کاشت نهال خود را انتشار دهند. آثار برگزیده از رسانه‌های جمعی پخش خواهد شد.

«یک نهال یک زندگی» کوششی برای نهادینه کردن اهدای عضو

۲۳۳۲۳۳

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا