فارس

۱۰۹ پزشک متخصص به مناطق مختلف فارس اعزام شدند

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، سید وحید حسینی در نشست توزیع تقسیم متخصصان متعهد خدمت دانشگاه در سال ۱۴۰۰ با اشاره به تمام آسیب هایی که کرونا به سلامت و سیستم آموزشی وارد کرده است، اظهار داشت: متخصصان جدید در این بحران به خوبی عمل کردند و هم اکنون نیز با اعزام به مراکز درمانی و بیمارستان ها، در عرصه ارائه خدمات تخصصی به مردم حضور می یابند.

وی با بیان اهمیت روزآمدسازی دانش پزشکان برای خدمت اثربخش به جامعه، اظهار کرد: متخصصان جدید با تمام سختی های کووید۱۹، جنگیده و فارغ ‌التحصیل شده اند، اما لازم است همچنان روند آموزش ادامه یابد.

 حسینی ادامه داد: تلاش همه کادر درمان به ویژه در بحران کرونا بر این است که سلامت مردم تأمین و خدمت‌ رسانی درمانی به بهترین شکل ممکن انجام شود، مسوولان مجموعه سلامت نیز تلاش دارند تا زمینه رفاه و معیشت متخصصان در مناطق مختلف استان به خوبی مدیریت شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز خدمت رسانی متخصصان به مردم و بیماران در مراکز درمانی و بیمارستان ها را یکی از بزرگترین نعمت ها و فرصت هایی دانست که خداوند به آنان عطا کرده است.

این مقام مسوول در حوزه سلامت فارس با تاکید بر حمایت مسوولان از متخصصان جدید و به ویژه در بحران کرونا، یادآور شد: با وجود کاهش تعداد فارغ‌التحصیلان در مقطع تخصص، اما خدمت ‌رسانی به مردم استان از آغاز شیوع کرونا تا کنون به خوبی انجام شده و همچنان در حال انجام است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست ضمن خوشامدگویی به متخصصان جدید برای آغاز به کار در استان فارس، گفت: متخصصان جدید جزو سرمایه های معاونت درمان دانشگاه در شهرستان ها و مراکز درمانی بیمارستان‌ ها هستند و رضایتمندی متخصصان و خانواده آنان، اولویت برنامه ‌های معاونت درمان دانشگاه است.

 مهرداد شریفی با بیان اینکه توزیع متخصصان در استان با هدف افزایش دسترسی به خدمات تخصصی و رضایتمندی مردم از سطح خدمات انجام می شود، عنوان کرد: باید متخصصان در راستای رضایتمندی بیماران و مراجعان گام برداشته و خدمات درمانی به بهترین نحو به مردم ارائه دهند.

وی با تاکید بر تلاش مسوولان برای همکاری با متخصصان و تلاش های آنان در عرصه خدمت افزود: فارس یکی از بزرگترین استان ‌های کشور و دارای مراکز درمانی تخصصی گسترده است و به عنوان مجموعه ای یکپارچه در سرتاسر استان، پذیرای مراجعان است.

 انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا