Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
۱۰ آمبولانس جدید وارد دزفول خواهد شد/ در مدت اخیر یک کلاس درس هم تعطیل نشد - خبرگزاری برگزیده های ایران
خوزستان

۱۰ آمبولانس جدید وارد دزفول خواهد شد/ در مدت اخیر یک کلاس درس هم تعطیل نشد

۱۰ آمبولانس جدید وارد دزفول خواهد شد/ در مدت اخیر یک کلاس درس هم تعطیل نشد

دکتر علیرضا خسروپناه با اشاره به اینکه در دزفول با کمبود آمبولانس مواجه هستیم، افزود: با کمک وزارت بهداشت و همکاری نماینده شهرستان، به‌زودی تعداد ۱۰ آمبولانس جدید وارد دزفول خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به جنگ رسانه‌ای ترکیبی که علیه جمهوری اسلامی در مدت اخیر اتفاق افتاد، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی دزفول هم از این قاعده مستثنا نبود. ما در مجموعه دانشگاه با همکاری معاونت‌های فرهنگی و آموزش، هدف‌گذاری خود را درراستای اقناع‌سازی قرار دادیم.

دکتر خسروپناه ادامه داد: دانشجویان ما با هر سلیقه و تفکری که داشتند در کمیته‌های فرهنگی آمدند و مطالب خود را بیان کردند؛ و علاوه بر اینکه حتی یک کلاس درس هم تعطیل نشد و تجمعی هم صورت نگرفت، حتی یک دانشجو یا استاد هم به کمیته‌های انضباطی یا بدوی ارجاع داده نشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: دانشجویان فهیم ما متوجه شدند که اینجا اجازه طرح سوال دارند و به سوالات آنان هم پاسخ داده خواهد شد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا