هرمزگان

توان دریایی سپاه منحصر به خلیج فارس نیست/ آمریکا دیگر گزینه نظامی روی میز ندارد

به گزارش برگزیده های ایران از میناب، حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه میناب به روز فرهنگ عمومی اشاره کرد و اظهار داشت: اگر کشوری مستقل می‌خواهیم باید در فرهنگ عمومی مستقل باشیم.

وی افزود: اعتلای فرهنگ عمومی رسالت همگان است و تمامی نهادهای فرهنگی برای فرهنگ عمومی تلاش کنند و صداوسیما نیز در جهت اعتلای فرهنگ عمومی بیش از پیش کار کند.

خطیب جمعه میناب گفت: موثرترین و مهمترین چیزی که تمام کارها به آن وابسته است، فرهنگ عمومی است و کشوری که فرهنگ عمومی نداشته باشد کشوری میان‌تهی است.

ابراهیمی با بیان اینکه در تمامی برنامه‌های ما فرهنگ عمومی نقش دارد، اضافه کرد: برای اعتلای فرهنگ عمومی شهرستان میناب دست به دست هم دهیم و دستگاه‌های فرهنگی شهرستان به کمک اعتلای فرهنگ عمومی بیایند.

وی اقدام سارق بین‌المللی نفت آمریکا را محکوم کرد و گفت: آمریکا جنایتکار و غارتگر بود هم‌اکنون نیز سارق هم بایستی به آن اضافه کنیم.

حجت‌الاسلام ابراهیمی افزود: دزدی در روز روشن؟ اما آمریکا در این دزدی پاسخ قاطع و دندان‌شکنی دریافت کرد که دیگر فکر دزدی و حمله نکند.

خطیب جمعه میناب گفت: آمریکایی‌ها تصور می‌کردند که توان دفاعی ما در دریای عمان کمتر از خلیج فارس است اما این عملیات نشان داد که نیروی دریایی آمریکا از لحاظ تاکتیکی و نظامی توان دفاع در مقابل ما را ندارد.

ابراهیمی خاطرنشان ساخت: این عملیات پیام داشت که توان دریایی ما منحصر به خلیج فارس نیست و هر کجا احساس نیاز شود نیروهای ما حاضر خواهند شد.

وی گفت: پیام دیگر این عملیات این است که آمریکا دیگر گزینه نظامی روی میز ندارد و میز آن شکسته است و رژیم صهیونیستی باید بداند فکر حمله به کشور ما را نکند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: پیام دیگر این عملیات این است که کشورهای منطقه بدانند که آمریکا دیگر تکیه‌گاه آنان نیست و تکیه بر آمریکا تکیه بر خانه عنکبوت است و کشورهای منطقه تکیه‌گاه خود را ایران بدانند و قدردان کشور عزیزمان باشند.

انتهای پیام/۳۲۶۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا