کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰ نیروی ایثارگر ادارات کهگیلویه و بویراحمد در انتظار تبدیل وضعیت هستند

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، قلندر حسن‌پور در خصوص آخرین وضعیت تبدیل نیروهای ایثارگر شاغل در ادارات استان گفت: حدود ۱۴۰۰ نفر نیروی ایثارگر شاغل در ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار تبدیل وضعیت هستند که بیشترین آمار به حدود ۱۰۰۰ نفر مربوط به دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد است.

معاون توسعه و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وضعیت تکلیف بند«د» تبصره ۲۰ قانون بودجه از ابتدای سال ۱۴۰۰ کل کشور و به موجب ماده ۴۴ ضوابط اجرایی قانون مذکور و در راستای بخشنامه ۱۳۷۵۸ مورخ ۱۴۰۰/۳/۱۹ بخشنامه مشترک سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور در استان ما و به تبع آن دستگاه‌های اجرایی نشست های برگزار شد و در همین راستا اقداماتی انجام دادند.

معاون توسعه و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تاکنون ۵۰۲ نفر از کارکنان قراردادی، شرکتی، طرحی و… نیروی مشمول این بخشنامه در استان به صورت رسمی و قطعی تبدیل وضعیت شدند که استان ما جزو یکی از استان های برتر در اجرایی کردن این بخشنامه است.

حسن پور با بیان اینکه کار تبدیل وضعیت سایر نیروها در حال انجام شدن است، عنوان کرد: انتظار می‌رود باتوجه به نزدیکی به پایان سال دستگاه های اجرایی در این خصوص اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا