مرکزی

اجرای ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در زرندیه

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک حسین روح افزا بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه این هفته متعلق به مردان و زنان با ایمان است که در طول تاریخ اسلام برای رضای خدا و برای خدا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند؛ اظهار کرد: بسیجیان همواره وقت و زندگی خود را وقف خدا کردند و هر کاری که از دستشان بر آمده برای اسلام و خدا انجام داده اند.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای بسیج یاد آور شد: شهدای بسیج که از هر صنف و قشری بودند ، با بریدن از دنیا و متعلقات آن، در مسیر خدا نعمت شیرین جان را به صاحب اصلی آن هدیه کردند.

فرمانده سپاه شهرستان زرندیه با تاکید بر اینکه بسیجیان همیشه در عرصه‌های مختلف داشته های خودشان را در طبق اخلاص به میدان آوردند ادامه داد: بسیجیان با حضور همیشگی خود در میدان مبارزه با دشمنان به طور معجزه آسا ، هنرنمایی کرده اند و همواره در عرصه های مورد نیاز اسلام جایگاه ثابت خود را داشته اند.

روح افزا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات یکایک بسیجیان به خصوص بسیجیان شهرستان زرندیه تصریح کرد: بسیجیان مخلص این نقطه پهناور و شهید خیز میهن اسلامی در عرصه‌های مختلف با قوت ، وحدت و انسجام توانسته اند نقش آفرینی موثری داشته باشند.

وی با اظهار امیدواری از طی این مسیر نورانی و ادامه این نقش آفرینی ها گفت: انشاء الله بتوانیم عاقبت خوبی را برای خود در کنار بسیجیان و در مسیر شکل گیری تمدن نوین اسلامی با گوش جان دادن به ولی فقیه زمان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) رقم بزنیم.

فرمانده سپاه شهرستان زرندیه با اشاره به برنامه های ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در هفته بسیج گفت: در هفته بسیج با اجرای ۴۰ عنوان برنامه توسط رده‌های مختلف بسیج شهرستان در خدمت مردم شهرستان زرندیه خواهیم بود

روح افزا راه اندازی ایستگاه های سلامت محور و توزیع رایگان ماسک و بسته های معیشتی، اجرای برنامه های آبروی محله و افتخار کوچه، برگزاری یادواره های شهدا در مساجد، تداوم نهضت کمک مومنانه با رویکرد هر بسیجی یک خدمت، راه اندازی غرفه های خدمات مشاوره خانواده، برگزاری میز خدمت در اماکن عمومی برای رفع مشکلات مردم را از برنامه های بسیج زرندیه برشمرد.

وی همچنین اجرای شیفت ایثار کارگری، راه اندازی پویش من و رفیق شهیدم در فضای مجازی، تجلیل از بسیجیان برتر و جهادگران نمونه، اجرای نشست های روشنگری به شکل حضوری و مجازی، راه اندازی کلینیک سیار در روستاهای دورافتاده، برگزاری جشنواره ورزشی و مسابقات فرهنگی،اجرای برنامه های فرهنگی در راستای تقویت سبک زندگی اسلامی، اهدای جهیزیه و تحویل منازل مسکونی محرومین و اجرای رزمایش بزرگ اقتدار بسیجیان را از جمله برنامه های مهم در هفته بسیج زرندیه نام برد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا