گیلان

۷۰ درصد صادرات گیلان از گمرک آستارا انجام می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از آستارا، ابوالقاسم یوسفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه معارفه مدیرکل گمرک این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد:‌ گمرک آستارا به عنوان گمرکات خوب کشور است که سه رویه دریایی، ریلی و زمینی را توأمان دارد.

ناظر گمرکات استان گیلان با بیان اینکه در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا مرز زمینی شهرستان آستارا تنها مرزی بود که یک ساعت هم تعطیل نشد، تصریح کرد:‌ به دلیل مباحث اقتصادی نگاه ما به این شهرستان یک نگاه ویژه بوده و ۷۰ درصد از صادرات استان از گمرک آستارا صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان امور استخدامی کشور به درستی وضعیت سازمان گمرک جمهوری اسلامی ایران را درک نکرده و به دنبال کوچک سازی دولت است، گفت:‌ در گمرکات ریلی، دریایی و زمینی شهرستان آستارا به لحاظ نیروی انسانی در مضیقه هستیم.

یوسفی‌نژاد با بیان اینکه کمک به مردم یک افتخار بزرگ بوده و مردم شهرستان آستارا مردم شریف هستند، افزود: ارتزاق و درآمد بسیاری از مردم این شهرستان به گمرک وابسته است و از سرپرست جدید گمرک انتظار داریم در خدمات‌دهی به مردم با نماینده و اعضای شورای تأمین تعامل داشته باشد.

به گزارش فارس، در جلسه فوق، «سعید نادری» با حکم «علی‌رضا مقدسی» سرپرست سازمان گمرک جمهوری اسلامی ایران به مدت چهار ماه به عنوان سرپرست جدید اداره‌کل گمرک شهرستان آستارا منصوب و معارفه شد. پیش‌ازاین، «کریم رسولی» عهده‌دار اداره‌کل گمرک این شهرستان بود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا