اخبار ورزشی

والیبال انتخابی المپیک| تکمیل فاجعه؛ ایران به کوبا هم باخت

والیبال انتخابی المپیک| تکمیل فاجعه؛ ایران به کوبا هم باخت

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران تیم ملی والیبال ایران در هفتمین و آخرین دیدار خود در چارچوب مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ساعت ۲۰ امشب (یکشنبه) به مصاف کوبا رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

ایران ست این مسابقه را ۲۵ بر ۲۰ واگذار کرد اما در دست دوم ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد. همین نتیجه در ست سوم به سود کشورمان تکرار شد. دست چهارم را کوبا با نتیجه ۲۵ بر ۱۳ برد و در نهایت این کوبا بود که در ست پنجم با نتیجه ۱۵ بر ۹ به برتری دست یافت.

برزیل و کانادا بلیت پاریس را گرفتند

این ششمین شکست ایران در این مسابقات بود. تیم ملی پیش از این برابر آلمان، ایتالیا، اوکراین، برزیل، جمهوری چک شکست خورده و تنها قطر را سه بر یک شکست داده بود. تیم ملی در چهار دیدار با نتیجه ۳ بر صفر باخت و تنها از چک یک ست و از کوبا دو دست گرفت. با احتساب برتری برابر قطر، تیم کشورمان در هفت مسابقه فقط در ۶ ست پیروز شد! بدین ترتیب ایران با عملکردی ضعیف این مسابقات را به پایان رساند.

تیم‌های آلمان، کانادا، فرانسه، لهستان، ژاپن، آمریکا و برزیل هفت سهمیه المپیک این مسابقات را از آن خود کردند و پنج سهمیه دیگر در پایان لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ بر اساس رده‌بندی جهانی مشخص خواهد شد و باید دید که ایران می‌تواند از این طریق سهمیه پاریس را به دست آورد یا خیر.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا