اجتماعی

دریافت کارت شرکت در آزمون استخدام دبیر از ۹ مردادماه

دریافت کارت شرکت در آزمون استخدام دبیر از ۹ مردادماه

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، آزمون استخدام دبیر و هنرآموز وزارت آموزش و پرورش ۱۲ مردادماه برگزار می‌شود و کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ نیز از روز دوشنبه ۹ مرداد از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود؛ لذا داوطلبان برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

در این آزمون ۲۲۱۸۴ نفر در ۱۲ گروه شغلی دبیری و ۱۷ گروه شغلی هنرآموزی جذب می‌شوند. افراد استخدام شده به عنوان دبیر در دوره متوسطه اول و دوم و افراد استخدام شده به عنوان هنرآموز در هنرستان‌های کشور مشغول فعالیت خواهند شد.

به گفته وزارت آموزش و پرورش پذیرفته‌شدگان در این آزمون از مهر ماه تدریس در کلاس‌های درس را آغاز خواهند کرد.

پذیرفته‌شدگان دبیر و آموزگار از مهرماه به کلاس درس می‌روند

علیرضا کریمیان؛ مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش درباره برگزاری این آزمون گفت: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ ۷.۳۰ صبح روز پنج‌شنبه ۱۲ مردادماه آغاز می‌شود و برای حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از داوطلبان علاقه‌مند خواست به منظور کسب اطلاعات بیشتر اطلاعیه منتشر شده در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور را به دقت مطالعه کنند.

اطلاعیه درباره‌ تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش را از اینجا مشاهده کنید.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا