فرهنگ و هنر

آخرین مناظره پربیننده‌ترین مناظره شد

آخرین مناظره پربیننده‌ترین مناظره شد

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری برگزیده های ایران،‌ آخرین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری شبِ گذشته با موضوع اقتصادی برگزار شد. 

احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون از استقبال کم‌نظیر مخاطبان گفت که مناظره‌های تلویزیونی را از قابِ تلوبیون هم دنبال کردند. او به این نکته اشاره کرد: سعید جلیلی تا الان بیش از ۹۳ برنامه زنده و ۱۰۰ کارشناس و مسعود پزشکیان بیش از ۶۳ زنده و ۴۱ کارشناس در تلوبیون توانستند با محتوایی که تولید کردند شاهد بازدید بیش از ۲ و تیم میلیون کاربر باشند.

خورشیدی تأکید کرد: برای ۷ مناظره پخش شده بیش از ۷۰۰ کلیپ اختصاصی تولید شده و میلیاردها بار در شبکه‌های داخلی و خارجی فضای مجازی دیده شدند.

مدیرعامل تلوبیون با اشاره به بیننده مناظرات تلویزیونی، خاطرنشان کرد: یکی از پربیننده‌ترین مناظرات تلویزیونی در دور اول انتخابات به چهارمین مناظره برمی‌گشت و اما اولین مناظره از دور دوم با بازدید همزمان ۲۰۵ هزار کاربر و بیش از ۴۰۰ هزار نفر مخاطبی که از آرشیو مناظره بازدید کردند ۲۶ درصد نسبت به مناظره چهارم که پربیینده شد، رشد داشت.

یک نکته درباره بازگشت مناظره رودرروی ۲ نامزد ریاست‌جمهوری

خورشیدی افزود: می‌توانیم مناظره امشب را پربیننده‌ترین مناظره بنامیم که بیش از۲۰۷ هزار بازید همزمان و ۲۳ درصد رشد نسبت به شب گذشته داشت. تا جایی که ۴ برابر مخاطب مسابقه همزمان فوتبال جام ملت‌های اروپا این مناظره بیننده داشت.

وی در پایان تأکید کرد: مخاطبان امروز پنجشنبه هم برای مقایسه و تصمیم نهایی خودشان می‌توانند همه محتوای دور اول و دور دوم ۲ نامزد انتخاباتی را به صورت رایگان تماشا کنند اما به دلیل پایان یافتن تبلیغات انتخاباتی محتوای جدید در تلوبیون بارگذاری نخواهد شد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا