فرهنگ و هنر

آخرین وضعیت آمادگی شهر سامراء برای ایام اربعین +فیلم

آخرین وضعیت آمادگی شهر سامراء برای ایام اربعین +فیلم

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، سردار حاج امین شریعتی، فرمانده قرارگاه اربعین سامراء و بلد درباره آخرین وضعیت آمادگی شهر سامراء برای ایام اربعین ۱۴۰۳، اظهار داشت: ما پس از اربعین سال ۱۴۰۲ و چند هفته بعد از شهادت امام حسن عسکری (ع) کار تکمیل و توسعه سامراه برای اربعین سال ۱۴۰۳ را آغاز کردیم.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت تنها وقفه کوتاهی در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز داشتیم، افزود: از ۱۵ اردیبهشت‌ماه امسال مجدد کار آغاز شد و در حال حاضر اقدامات جدی زیرساختی داشته‌ایم.

فرمانده قرارگاه اربعین سامراء و بلد ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات ما آسفالت پارکینگ بوده است که از ۴ هکتار به ٨ هکتار توسعه پیدا کرده است و روشنایی‌های محوطه را نیز که یکی از مشکلات این بخش بود به شکل قابل قبولی افزایش دادیم.

.

فروش چارتری پروازها در ایام اربعین ممنوع شد

سردار شریعتی همچنین به نگاه ویژه شهید آیت‌الله رئیسی به حرم مقدس امامین عسکریین علیهماالسلام اشاره کرد و گفت: ایشان در آخرین سفر خود به سامراء از بخش‌های در حال توسعه بازدید کردند که باعث دلگرمی ما شد.

اربعین ,

وی همچنین از ساخت تعدادی سوله به عنوان اسکان موقت زائرین خبر داد و گفت: توسعه مخازن، افزایش انشعابات و ساخت سرویس‌های بهداشتی از دیگر اقداماتی بود که در جهت رفاه حال زائران سامراء در حال انجام است.

فرمانده قرارگاه اربعین سامراء و بلد خاطرنشان کرد: ما همه تلاش خود را می‌کنیم برای اینکه زائرین به بهترین شکل در ایام اربعین به زیارت بیت شریف امامین عسکریین مشرف شوند و امیدوارم که لیاقت خادمی این بیت و زائران آن را داشته باشیم.

 

انتهای‌پیام/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا