Categories: سمنان

آزادسازی کاروانسرا و وضع پیاده‌راه امام (ره) سمنان تعیین تکلیف شود

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی عصر امروز در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سمنان با وی که در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد، با بیان اینکه شورای شهر به معنای واقعی، پارلمان محلی هر شهر است، اظهار کرد: اعضای شوراهای اسلامی باید قدرشناس مردم باشند و با تلاش شبانه‌روزی پاسخ اعتماد مردم را بدهند.‌

وی اضافه کرد: امیدواریم همه با روحیه جهادی بتوانیم در راستای اعتلای استان سمنان و توسعه همه‌جانبه آن گام برداریم.

استاندار سمنان بیان کرد: استان سمنان دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های عظیمی همچون نیروی انسانی توانمند، منابع سرشار خدادادی و … است که این استان را از بسیاری استان‌های دیگر متمایز می‌سازد.

هاشمی با بیان اینکه امروز رمز موفقیت ما، وحدت است، اضافه کرد: اگر مسؤولان استانی و شهرستانی وحدت داشته باشند و با اتحاد و همدلی امور استان را به انجام برسانند، بی‌شک این امر موجب خوشحالی مردم و ناراحتی دشمنان خواهد شد.

وی تصریح کرد: از هیچ کمکی برای مساعدت به شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی استان سمنان دریغ نخواهیم کرد.

استاندار سمنان افزود: شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی در جلسات و مصوبات خود، توجه به معماری اسلامی- ایرانی، سیما و منظر شهری، نظافت و پاکیزگی شهرها، بهره‌مندی از توان جوانان و بانوان و افزایش اعتماد عمومی را مدنظر قرار دهند و نسبت به آن اهتمام ورزند.

هاشمی گفت: اگر مردم به شهرداری و شورای شهر، اعتماد داشته باشند، بی‌تردید در زمینه اجرای پروژه‌های شهری نیز مشارکت خواهند کرد.‌

وی با بیان اینکه اعتقاد ما بر این است که منابع درآمدی شهرداری‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که خودگردان باشند، تأکید کرد: انتظار مردم از شهرداری‌ها افزایش نشاط اجتماعی و اجرای برنامه‌های فرهنگی است.

استاندار سمنان گفت: آزادسازی کاروانسرای شاه‌عباسی و همچنین تعیین وضعیت پیاده راه خیابان امام (ره) شهر سمنان، یک مطالبه مردمی است و این امر باید در اسرع وقت مدیریت شود.

هاشمی بیان کرد: به مسؤولان مربوطه تأکید می‌کنم که باید کمیسیون ماده ۵ و کمیسیون ماده ۱۰۰ در استان سمنان به‌روز شود و هیچ پرونده‌ای معطل نماند.

وی با بیان اینکه توجه به موضوع تأمین آب و معیشت مردم به‌عنوان اصلی‌ترین دغدغه من در استان سمنان است، افزود: اعضای شوراهای اسلامی مرا در کنار خود بدانند و اطمینان داشته باشند که حتماً در صحن عمومی شوراها نیز حاضر خواهم شد.‌

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: انتصاب مرتضی‌نژاد را به‌عنوان شهردار سمنان تبریک می‌گویم و برای وی آرزوی موفقیت دارم و به شهردار سمنان توصیه می‌کنم علاوه بر اجرای امور شهر، توجه به امور معیشتی پاکبانان و رفع مشکلات آنها را فراموش نکند.‌

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


admin

Recent Posts

بازداشت داروفروش شیاد در فضای مجازی

داروفروشی که تاریخ انقضای داروها را تمدید می‌کرد، بازداشت شد.

3 ساعت ago

صادق زیبا کلام روانه زندان شد

صادق زیباکلام برای اجرای حکم به زندان رفت.

3 ساعت ago

زیباکلام کجا دستگیر شد؟

صادق زیباکلام در مسیر نمایشگاه کتاب دستگیر شد.

3 ساعت ago

جزئیات مرگ تلخ و مرموز بلاگر مشهدی

طلا زن جوانی بود که در مشهد سکونت داشت، تبلیغات برندهای مختلف لوازم آرایشی را…

3 ساعت ago

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اعلام شد.

3 ساعت ago

قیمت قبر در بهشت زهرا اعلام شد

قیمت قبر رزروی در بهشت زهرا از ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به ۱۵…

3 ساعت ago