فارس

آغاز احداث فاز دوم مرکز جامع تصویربرداری بیمارستان نمازی شیراز

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، مهرداد لطفی در آیین آغاز به ساخت پروژه مرکز جامع تصویربرداری و پت اسکن در بیمارستان نمازی، گفت: این پروژه به همت خانواده «رستگار» از خیرین سلامت شهر شیراز و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مجمع خیرین تامین سلامت فارس و بنیاد خیریه نمازی آغاز شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به وضعیت مطلوب خدمات تصویربرداری در این شهرستان، افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان قطب پزشکی جنوب کشور و ارائه دهنده خدمات تشخیصی و درمانی به مردم فارس و استان های همجوار، نیاز به افزایش و ارتقای تجهیزات پزشکی پیشرفته و به روز دارد.

وی ادامه داد: با ساخت این پروژه و تجهیز آن با دستگاه های فوق تخصصی مانند سی تی اسکن و ام آر آی پیشرفته، ظرفیت ارائه خدمات به بیماران افزایش می یابد.

 لطفی اظهار کرد: جایگاه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کشور و منطقه زبانزد است و تلاش مسوولان این مرکز عالی نیز حفظ این جایگاه در ارایه خدمات تشخیصی و درمانی به مراجعان و بیماران است.

به گزارش فارس، فاز یک این پروژه در بیمارستان نمازی با زیربنای سه هزار و ۵۵متر مربع با ساخت اسکلت به پایان رسیده بود که ادامه این پروژه به دلیل کمبود اعتبارات مالی مدت زمانی متوقف شد که با حمایت خیر سلامت و همکاری و تلاش مسوولان دانشگاه، همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص)، مجددا راه اندازی شد.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا