قم

آیت‌الله سعیدی: دارالشفا بودن حرم منافاتی با رعایت مسائل بهداشتی ندارد

به گزارش برگزیده های ایران از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونا در حرم مطهر بانوی کرامت در سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به قم با تبریک این مناسبت، اظهار کرد: حضرت معصومه سلام الله علیها مایه آرامش، برکت، شفا، سلامت و سعادت مردم ما بوده، هستند و خواهند بود.

وی با بیان اینکه اعتقاد ما این است که حرم‌ها دارالشفا هستند و این اعتقاد هیچ منافاتی با رعایت مسائل پزشکی ندارد، افزود: این مرکز واکسیناسیون در حرم مطهر ایجاد شد تا مردم در جوار حضرت معصومه سلام الله علیها هم از ایشان شفا بخواهند و هم به وظیفه عقلی و شرعی خود عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قم ادامه داد: علت احداث این مرکز در حرم مطهر این بود که مردم بدانند اعتقادات ما همراه با رعایت مسائل بهداشتی و روش های متعارفی است که خود اهل بیت(ع) توصیه کرده‌اند و ما امیدواریم مردم استقبال کنند و باقیمانده افرادی که مراجعه نکرده اند هم واکسن بزنند.

وی با بیان اینکه واکسن هم برای خود افراد و هم برای جامعه مفید است، افزود: هر انسانی نسبت به جامعه خود وظایفی دارد و رعایت بهداشت یکی از وظایفی است که هر فرد نسبت به جامعه خود بر عهده دارد و انسان باید دِین خود را به جامعه ادا کند.

سعیدی خاطرنشان کرد: اگر خدای ناکرده از انسان بیماری به دیگران منتقل شود که موجب اذیت و آزار او شود انسان را مدیون افراد می کند و امیدواریم با عقلانیت، حکمت و اعتقادات معنوی که داریم شر این ویروس هر چه زودتر از جهان و جامعه ما کم شود.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا