Categories: زنجان

ابایی برای استفاده از افراد شایسته ندارم

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، محسن افشارچی در دیدار با جمعی از اعضای مجموعه آبادگران زنجان، هم افزایی در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم را اولویت اصلی مدیریت استان دانست و اظهار داشت: برنامه اصلی ما گره‌گشایی از مشکلات مردم است و در این راه از توان و ظرفیت همه فعالان استان و فناوری‌های نوین بهره خواهیم گرفت.

استاندار زنجان با بیان اینکه من هیچ ابایی برای استفاده از افراد شایسته ندارم، گفت: کمک گرفتن از جوانان توانمند و متخصص می‌تواند رویکرد مثبتی در استفاده از نیروی انسانی بومی و جوان در استان ایجاد نماید.

وی در مورد تجربه موفق استفاده از مدیران بومی در استان و تقویت نگاه مثبت به این موضوع، گفت: در دوران مسئولیتم در دانشگاه زنجان، به گونه‌ای عمل کردم که دیگر از افراد غیربومی به عنوان رئیس دانشگاه استفاده نشد و کسی هم به فکر آن نبود، امیدوارم همین اتفاق در استانداری زنجان هم بیفتد، دعا می‌کنم که این فرصت خدمت، نقطه عطفی باشد که علاقه‌مندی به استفاده از نیروی بومی در استان تقویت شود.

افشارچی خاطر نشان کرد: باید هدفگذاری دقیقی برای توسعه استان داشته باشیم تا بتوانیم در پایان دوران مسؤولیت خود عملکردی شفاف و قابل رویت به مردم ارائه دهیم و در این راستا از مشورت و توان گروه‌های مختلف بهره خواهیم برد.

در ادامه این جلسه جلسه دبیر جمعیت ایثارگران و رهپویان استان زنجان نیز در سخنانی اظهار داشت: آبادگران زنجان چنان که قبلا هم اعلام کرده بود، برای تحقق شعار زنجان، جای بهتری برای زیستن، از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد. 

حسین عبادتی با بیان اینکه مردم امیدوارند با یکدلی ایجاد شده در قوای سه گانه، مسیر تحقق اهداف اصیل انقلاب هموار گردد، افزود: چنانکه امام راحل گفتند رفاه و امنیت در کنار تعالی انسانی و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی برای زمینه‌سازی ظهور بایستی پیش چشم ما باشد و برای این منظور تلاشی جهادی همراه با عقلانیت جمعی در پرتو هدایت‌های رهبر معظم انقلاب ضروری است.
وی در ادامه گفت: صحیح است که در این حرکت باید برآیندها را سنجید و نه صرفا رویدادها یا انتصاب‌ها را ولیکن برآیند از همین نقاط شکل می‌گیرد خصوصا آن که کادرسازی برای آینده ضرورت تمدن سازی است، لذا در انتصاب‌ها بایستی این نکته را لحاظ نمود.
دبیر جمعیت ایثارگران و رهپویان استان زنجان در پایان ضمن‌آرزوی موفقیت برای دولت جدید و استاندار محترم در امور استان زنجان، گفت: آبادگران هیچ‌ نگاهی به سهم‌خواهی ندارد و در عین حال آماده است در هر عرصه که نیاز بود کمک حال دولتمردان در استان باشد و برای این همراهی ضرورتا نیازی به عناوین رسمی و جایگاه های مرسوم نیست. هرکسی در هر جایی که هست می‌تواند مرکز عالم باشد و یک‌ گام به جلو بردارد.

انتهای پیام/۲۳۰۸


 2021-10-26 10:05:38

admin

Recent Posts

دانش‌آموزانی که کارت امتحانات نهایی نگرفته‌اند، چه کنند؟

وضعیت دانش‌آموزانی که موفق به دریافت کارت امتحانات نهایی نشدند مشخص شد.

4 ساعت ago

دانش‌آموزان به تعطیلات زمستانی می‌روند؟

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: پس از تصویب متناسب‌سازی تقویم آموزشی کشور…

4 ساعت ago

تدریس معلم افغانستانی در مدارس ایران؟/ پاسخ آموزش و پرورش

هیچ یک از اتباع خارجی به عنوان «معلم» در مدارس ایران مجوز ورود ندارند.

4 ساعت ago

رگبار و وزش باد شدید در این استان‌ها / خنک‌ترین و گرمترین شهرها کدامند؟

طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۴ و ۵ درجه سانتیگراد و اهواز…

4 ساعت ago

آمار عجیب مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایران

آمار قربانیان تصادفات رانندگی دوباره از مرز ۲۰ هزار نفر گذشت.

4 ساعت ago

آتش سوزی کارگاه تولید مصنوعات چوبی/ جزئیات

یک کارگاه تولید مصنوعات چوبی و صندلی‌های اداری در شهرک صنعتی چهاردانگه دچار حریق شد.

4 ساعت ago