مازندران

گلایه‌های قهرمان دوو میدانی کشور/ با دست خالی همیشه قهرمان می‌شویم !

مهران حسینی قهرمان دوومیدانی کشورمان در گفت‌وگو با برگزیده های ایران در ساری درباره آخرین وضعیت خودش اظهار کرد: در حال حاضر در فصل بدنسازی هستم. تمرینات خوبی هم دارم و زیر نظر آقای اورنگ مستقیم خودم را برای مسابقات آسیایی داخل سالن و کسب ورودی جهانی  آماده می‌کنم که قرار است در بهمن ماه برگزار شود. 

وی با بیان اینکه نزدیکترین مسابقاتم ۱۲دی ماه است، گفت: با وجود آقای اورنگ مستقیم به‌عنوان رئیس هیأت، همه چیز خوب است و امسال هم، سال پر مدالی مثل گذشته داریم.

حسینی ضمن گلایه از مسؤولان با بیان اینکه «من با هزینه شخصی خودم تمرین می‌کنم و منت کسی را نمی‌کشم»، افزود: مشکل همیشه بوده و هست! باید صبور باشم.ولی تنها حامی شخصی بنده یک شرکت خصوصی بوده است.

این قهرمان ارزنده ورزش استان نسبت  به نداشتن پیست دوومیدانی در استان مازندران انتقاد کرد و گفت: یک پیست در شهر ساری داریم و یک پیست در شهر بابل! واقعا باعث خجالت است که پیست خاکی ۴۰۰متری ورزشگاه شهید وطنی را برای فوتبال خراب کردند.

حسینی ادامه داد: به ما قول دادند که در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، ۱۲۰متر آنرا برای ما و رشته دوومیدانی، تارتان کنند. امیدوارم پای حرف خودشان باشند و زیر حرفشان نزنند. اگر دقت کنید ۴۰۰متر ما شد ۱۲۰متر( با خنده ) !

وی بیان کرد: ما در دوومیدانی واقعا به اسپانسر قوی نیاز داریم.  امسال، سال بازی‌های آسیایی است و جذب اسپانسر کمک حال ما می‌شود چون ما با دست خالی همیشه قهرمان می‌شویم !

این قهرمان، ضعف مدیریت را علت اصلی این عدم توجه به ورزشکاران این رشته مادر دانست و اظهار کرد: ورزش اول المپیک دوومیدانی است. دوومیدانی هر کشوری قوی باشد تمام رشته‌هایش قوی خواهد شد. چون دوومیدانی ورزش مادر است.

حسینی از مهم‌ترین خواسته دوومیدانی کاران گفت و بیان کرد: مهمترین خواسته، محیط خوب برای تمرین ما دوومیدانی کاران است. گفتم که ما با امکانات خیلی خیلی کم، قهرمان می‌شوم. خیلی دوست دارم جایی که تمرین می‌کنیم دیده شود و  داشتن یک پیست دوومیدانی سر باز در بابل یکی از آروزهای من است!

وی جایگاه دوومیدانی مازندران در آینده را جایگاه بالایی دانست و گفت: در آینده مدال بازی‌های آسیایی برای اولین‌بار و کسب سهمیه المپیک را می‌توانم برای ورزشکاران استان پیش‌بینی کنم.

حسینی در پاسخ به این سوال که چه انتظاری از مسؤولان دارد، پاسخ عجیبی داد و گفت: هیچ انتظاری ندارم؛ چون هیچ‌کدام‌شان سر حرف خودشان نیستند!

این قهرمان در پایان با بیان یک خاطره طعنه‌ای به مسؤولان زد و بیان کرد: از مسابقات جهانی کارگران برگشتم و در آن مسابقات بیشترین مدال طلا را برای مازندران کسب کرده بودم. بعد جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی یک کشتی‌گیر دعوت شده بود که فقط یک طلا گرفته بود! اما من در خانه خودمم دعوت نشدم یا علی !

به گزارش فارس، مهران حسینی یکی از قهرمانان ورزشی کشور است که در تمام رده‌های سنی ملی‌پوش بود، تنها نوجوانی بود در مازندران ۱۰۰ متر را زیر ۱۱ ثانیه دوید.

عناوین قهرمانی کشوری هم زیاد دارد. سال ۸۶ به مسابقات نوجوانان جهان اعزام شد، سال ۸۷ به جوانان آسیا اعزام شد، سال ۸۹ به مسابقات غرب آسیا اعزام شد و مقام چهارم را کسب کرد، چهار سال از ورزش دور بود و دوباره سال ۹۴ شروع کرد که سال ۹۷ سریع‌ترین مرد ایران شد.

این قهرمان کشورمان در سال ۹۷ در تمام مسابقات لیگ طلایی، لیگ برتر، قهرمانی کشور، بین‌المللی ترکیه قهرمان شد.سال ۹۸ در مسابقات کارگران جهان چهار مدال طلا گرفت و سال ۹۸ در مسابقات آسیایی میانه هم دوم شد.

انتهای پیام/ ۸۶۰۵۹/ج/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا