اجرای ۱۳ عنوان برنامه ویژه نوروز توسط سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد

اجرای ۱۳ عنوان برنامه ویژه نوروز توسط سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، رضا ریاحی اظهارداشت: فضاسازی فرهنگی و تبلیغی با بهره‌گیری از ظرفیت ۳۰ بیلبورد فرهنگی و ۵ تابلو پازلی و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری با شعار محوری بهار رحمت یکی از این برنامه‌ها است.

وی افزود: در راستای زیباسازی شهر طرح جمع‌آوری متکدیان، معتادین متجاهر و کودکان کار و خیابانی از سطح شهر با مشارکت و همکاری دستگاه‌های متولی نیز در حال اجرا است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد بیان کرد: راه‌اندازی کارناوال شادی به مدت ۳ روز، استقرار ۲۰ المان شهری در نقاط مختلف سطح شهر، تهیه و پخش موسیقی اختصاصی “بُنگ بارون” از شبکه استانی جهانبین و برپایی نوروزگاه در ورودی شهرکرد و استقبال از مهمانان نوروزی از دیگر برنامه‌های این سازمان به شمار می‌رود.

ریاحی با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی ادامه داد: برپایی ۱۰ جشن مسجدمحور با همکاری تشکل‌های مردم نهاد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یکی دیگر از برنامه‌ها می‌باشد.

وی گفت: همکاری با هیأت‌های مذهبی در فضاسازی و اجرای ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، فضاسازی ورودی اصلی شهر ویژه ایام ماه مبارک رمضان، اجرای سرود پاتوقی در ۶ نقطه شهر به منظور ایجاد نشاط اجتماعی، تهیه و توزیع محصولات فرهنگی بین شهروندان و زیباسازی و رنگ‌آمیزی و اجرای نقاشی دیواری در ۱۰ نقطه شهر ازجمله برنامه‌های این سازمان است.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد

عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلو چای ارومیه کماکان ادامه دارد.

1 ساعت ago

آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل/ عکس

داریوش مهرجویی مهر سال گذشته در منزل شخصی‌اش و همراه با دخترش به قتل رسید.

2 ساعت ago

بازیگر «زخم کاری» در واقعیت/ عکس

تیپ اصلی رعنا آزادی‌ور بازیگر «زخم کاری» در واقعیت را می‌بینید.

2 ساعت ago

صداوسیما تک حزبی شده به همین دلیل ما سال‌ها صدای ربنای استاد شجریان را از تلویزیون نمی‌شنویم

کامبیز نوروزی معتقد است که صداوسیما در سال‌های اخیر تک حزبی شده و به جای…

2 ساعت ago