Categories: خراسان رضوی

اجمالی/ سیدعباسی: به قدرت سپاهان واقف هستیم / ای‌کاش خبر درگیری گلرها، قبل بازی با سپاهان درز نمی کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران از مشهد، سرمربی تیم فوتبال پدیده در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اصفهان اظهار کرد: ما فردا جلو تیم خوب سپاهان بازی داریم. سپاهان احتیاجی به تعریف ندارد. از تیم های ساختاردار در کشور است و در سال های اخیر در زمینه مدیریت و نتایج از تیم های پرطرفدار و پرافتخار کشور است. به قدرت تیم سپاهان واقف هستیم. 
داوود سیدعباسی افزود: می دانیم سپاهان چه تیم خوبی است و چه کیفیتی دارد و امیدواریم فردا بتوانیم نماینده شایسته ای برای فوتبال خراسان باشیم و یک بازی قابل قبول جلو سپاهان انجام بدهیم. 
وی ادامه داد: تا دلتان بخواهد مصدوم و محروم داریم. ما فردا محمدرضا فلاحیان، صادق صادقی، محسن ربیع خواه، اوبوالفضل اکاشه، سعید جلالی راد و میلاد فراهانی را در اختیار نداریم.
سیدعباسی درباره درگیری میان سعید جلالی راد و میلاد فراهانی نیز ابراز داشت: در عصر ارتباطات نمی توان این اتفاقی که در تیم ما افتاد را کتمان کرد. در هر خانواده ای این اتفاق می افتد. یک درگیری لفظی بود و من همان لحظه یعنی فردای آن روز نظر خودم را به باشگاه اعلام کردم و در این باره تصمیم گیری کردیم. برای من جالب است که این قضیه بعد از بازی پیکان در رختکن ما اتفاق افتاد و دوستانی گفتند داخل تمرین بوده که ما هیچ درگیری در تمرین نداشتیم. 

سرمربی پدیده افزود: به آن شدت و حدتی که بیان شده نبود و من ندیدم و یک درگیری لفظی بود. نمی شود بهرحال کتمان کرد. الان عصر رسانه و فضای مجازی است. همه جا همه ی خبرها در کل دنیا سریع میپیچد. اما چیزی که برای من جالب بود این است که ۵ روز از این اتفاق می گذرد و خبری نبود و با خودمان گفتیم که چقدر خوب شانس آوردیم این موضوع باز نشد. برخلاف داخل بازی که شانس نداریم گفتیم این موضوع باز نشد و خیلی از این موضوع خوشحال بودیم تا امروز که خبرش بیرون آمد.

سید عباسی ادامه داد: این اتفاق در هر خانواده ای می افتد. من خودم در زمان بازیگری ام در تیم هایی بودم که بعضا اختلافهایی پیش می امد. اما به نظر من نباید اتفاق بیافتد. اصلا! ما هیچ آمادگی از قبل نداشتیم ورگنه این اتفاق اصلا نمی افتاد و همگی سورپرایز شدیم. ولی بهتر بود روز قبل از بازی با سپاهان این خبر بیرون نمی آمد. ما اما تمرکزمان روی کار خودمان است. سعی می کنیم دقت مان روی مسایل فنی باشد و با داشته ها و موجودیت و جوان هایمان بازی قابل قبولی جلو سپاهان داشته باشیم.
وی در خصوص برگزاری جلسه کمیته انظباطی باشگاه درباره گلرهای پدیده گفت: هنوز خروجی از این جلسه نداشته ایم و من خودم در این جلسه شرکت نداشتم. من هم یک نظر دارم و نظر خودم را به باشگاه اعلام کردم.
سرمربی پدیده درباره بابک سلامت، دورازه‌بان سوم تیم نیز گفت: من خودم از روز اولی که بابک سلامت در اینجا بوده است شاهد رشد او در این تیم بوده ام. شانسی که بابک سلامت داشت این بود که در شهرخودرو با دورازه بان ها و مربیان بزرگی کار کرد. با مهدی رحمتی، اشکان نامداری و الان سیروس سنگچولی کار کرده است. فکر می کنم اموزش های خوبی دیده است. این پسر نسبت به دوسال پیشی که من دیدمش امسال فرق زیادی کرده است. فکر می کنم اینده درخشانی دارد. احتیاج به یک اعتماد به نفس دارد. چون با مهدی رحمتی هم تیمی بودم شاهد بازی اول و اتفاقات بازی اول رحمتی بودم فردا هم این مساله برای بابک سلامت هست و امیدوارم روز خوبی را پشت سر بگذارد.
وی ادامه داد: باشگاه روی او سرمایه گذاری کرده است و الان باید جواب بدهد. ما نگرانی بابت بابک و هیچکدام دیگر از جوان هامون نداریم و به انها اعتماد داریم و امیدواریم فردا روز خوبی برای بابک و تیم ما باشد.
سرمربی پدیده درباره ادامه تمرین ها در تهران نیز یاد آور شد: من تحت نظر باشگاه شهرخودرو هستم و ضرفا وسایل مورد نیاز برای تمرین و لجستیکی که برای من در هرکجا فراهم کنند وظیفه دارم کار کنم. سیاست های کلان باشگاه شهرخودرو این است. من سری قبل هم که در مشهد بودم بدون هیچ مشکلی تمام تمرین ها را در مشهد انجام دادیم. و حتی طرفدارای مشهدی هم به سر تمرین ما می امدند و انها را می دیدیم. البته من هیچ توجیهی درباره بازی مان مقابل استقلال ندارم. الان هم که گفتم ایکاش خبر درز نمی کرد قصد توجیه نداشتم. من در تهران تمام شرایط برایم فراهم است و آن چیزهایی که میخواهم را در سر تمرین دارم.
وی ادامه داد: در یک مجموعه خیلی ساکت که پژوهشکده نفت است تمرین می کنیم. زمین خوب و لوکیشن خوبی که به هتل بچه ها نزدیک است. در زمین ثامن هم که تمرین کردیم فضا و جای و هوای خوبی بود و زمین عالی داشتیم. 
سیدعباسی اظهار کرد: یک چیزی بگویم. تیم شهرخودرو برای اولین بار در تاریخ فوتبال خراسان توانست به جام باشگاه های آسیا برود و هیچکس نمی تواند مدعی این باشد که من تنها این کار را انجام دادم. آن روزی که مسئولان استان و شهرخودرو دست به دست هم دادند این اتفاق افتاد. وگرنه هیچکس تنهایی این کار را نکرد. من خودم اون سال در این تیم بودم البته بچه ها در سال قبل این زحمت را کشیده بودند و وقتی وارد مرحله گروهی شدیم من خودم در این تیم بودم. الان هم فکر می کنم تا آن همیت صورت نگیرد خیلی از مشکلات حل نخواهد شد. و هرچه هم مشکلات کهنه تر شود بدتر هم می شود. 
وی افزود: امیدوارم که بتوانیم تعاملی ایجاد بشود که شهرخودرو به سرانجامی برسد. این تیم نماینده استان خراسان است و مالک واقعی تیم مردم استان هستند. اگر جایگاه هایمان نبود اصلا به من نمی رسید. من اینجا دوستان خیلی زیادی دارم ۴ سال افتخار داشتم کار کنم. شرایط باشد من تحت نظر باشگاه شهرخودرو هستم و با کمال میل در خدمت مردم استان خراسان هستم.
سیدعباسی همچنین گفت: برای بازی با پرسپولیس در مشهد خواهیم بود و به تهران نمی رویم. 
وی درخصوص دعوای پیش آمده بخاطر سیروس سنگچولی گفت: صد در صد از او حمایت می کنم. به ایشان هم گفتم. او همکار من است و احترام تمام همکارام برای من واجب است و خط قرمز من در تیم است

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

جزییات گروگانگیری یک زن و دخترش در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم/ عکس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از وقوع یک گروگانگیری ناکام در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم در…

1 ساعت ago

گرمای بی‌سابقه تمدید شد

جهان رکوردهای گرما را برای یازدهمین ماه متوالی تمدید کرد.

1 ساعت ago

تداوم کیفیت هوای «قابل قبول» در پایتخت

طبق اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۵۵ و…

1 ساعت ago

معلمان آزاد با این شرایطی می‌توانند در مدارس غیردولتی درس بدهند

رئیس سازمان مدارس و مراکزغیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه فعالیت…

1 ساعت ago

تهران قدیم | حمل و نقل عمومی در تهران ۱۰۰ سال قبل این شکلی بود/ عکس

در میان قاجاریان، ناصرالدین‌شاه بیشتر از کالسکه استفاده می‌کرد. درشکه چون حدود ٤ نفر گنجایش…

1 ساعت ago

ورود سامانه بارشی جدید به کشور در هفته آینده/ تداوم بارندگی در این استان‌ها

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در مناطقی از خراسان شمالی،…

1 ساعت ago