Categories: زنجان

احداث ۴۲۵ واحد برای مددجویان از محل سفر ریاست جمهوری

هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در زنجان اظهار کرد: از محل سفر ریاست جمهوری به زنجان مصوبات خوبی برای مددجویان رقم خورده است که امیدواریم به زودی محقق شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه مصوبات سفر ریاست جمهوری در کمیته امداد استان زنجان در سه بخش حمایت و سلامت خانواده، مسکن و اشتغال قابل پیگیری است، افزود: در حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد باید ۳ هزار و ۳۵۱ قلم خدمت در بخش‌های وام کارگشایی، تامین وسایل و لوازم گرمایشی، تامین وسایل ضروری زندگی،کمک به امر ازدواج فرزندان خانواده‌ها و تامین جهیزیه و کمک به هزینه‌های درمان و ودیعه مسکن نیازمندان ارائه دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به مصوبات تأمین مسکن نیازمندان و خانواده‌های زیرپوشش اشاره کرد و گفت: احداث ۴۲۵ واحد مسکونی برای مددجویان نیازمند دارای زمین و ۲۵۰ واحد مسکن برای مددجویان فاقد زمین مسکونی تا پایان سال ۱۴۰۱ و بهسازی و احداث ۶۸۱ باب حمام و سرویس بهداشتی تاپایان سال جاری را از مصوبات سفر ریاست جمهوری عنوان کرد و بر فعال شدن کار گروه مسکن تأکید کرد.

صفری به مصوبات بخش اشتغال نیز اشاره کرد و افزود: با تخصیص ۲۲۵ میلیارد تومان اعتبار کمیته امداد استان زنجان تا پایان سال جاری برای ۵ هزار و ۱۰۱ مددجوی زیر پوشش و اقشار نیازمند اشتغال ایجاد کند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: درخواست‌های ارجاع  شده در سفر ریاست جمهوری به کمیته امداد نیز از طریق مددکاران در دست بررسی است که متناسب با مشکلات خانواده‌ها پیگیری و پاسخ‌های لازم در مدت‌ زمان مشخص‌ شده ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵


 2022-01-02 18:06:16

admin

Recent Posts

تهران قدیم | این ساختمان یک روزهایی بلندترین بنای ساخته شده در تهران بود/ عکس

عکس زیر از مجموعه آثار محمود پاکزاد مربوط به ساختمان شمس‌العماره است که در سال…

14 ساعت ago

شهرداری شعار”زنده باد درخت” می دهد اما در سال هزار میلیارد تومان از قطع درختان درآمد کسب می کند

درست در روزهایی که شهرداری تلاش می‌کند بر اقدامات خود در حوزه افزایش فضای سبز…

14 ساعت ago

گزارش یک جنایت فجیع / دختر۱۰ساله چگونه دوستش را با چاقو کشت؟

ساعت 17 جمعه 11 اسفند سال گذشته، مردی افغانستانی با مراجعه به پلیس از ناپدید…

14 ساعت ago

کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۲۰ اردیبهشت)…

14 ساعت ago