Categories: اخبار روز

اختصاصی| تمرّد نظامی به واحد اطلاعات نیروی هوایی اسرائیل رسید

اختصاصی| تمرّد نظامی به واحد اطلاعات نیروی هوایی اسرائیل رسید

– اخبار سیاسی –

سایت عبری خبرگزاری برگزیده های ایران به نقل از منابع مطلع نوشت: طی روزهای اخیر و پس از گسترش اعتراضات در سرزمین‌های اشغالی که دامنه آن به یگان‌های مختلف سازمان‌های نظامی و امنیتی این رژیم نیز کشیده شده است، ۴ افسر ارشد در اداره اطلاعات نیروی هوایی رژیم صهیونیستی طی دیدار با «تومر بار» فرمانده نیروی هوایی این رژیم هشدار دادند که ادامه اصلاحات قضایی مد نظر دولت، به سطح آمادگی این اداره آسیب جدی خواهد زد.

اداره اطلاعات در نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی، مسئولیت جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز برای انجام عملیات‌های هوایی را برعهده دارد.

تعمیق شکاف داخلی و کاهش کارآمدی ارتش رژیم صهیونیستی

 

به گزارش سایت عبری برگزیده های ایران، این دیدار روز پنجشنبه انجام شده و علاوه بر آن، برخی منابع در ارتش رژیم صهیونیستی نیز گفته‌اند که چند افسر ارشد از واحد مالام (اطلاعات مأموریت‌ها) و واحد جمع‌آوری اطلاعات بصری به سرتیپ تومر بار یادآور شدند که هفته گذشته چند افسر به آنها مراجعه کرده‌ و هشدار داده‌اند که اداره اطلاعات نیروی هوایی در آستانه تمرد قرار دارد.

به گفته این افسران ارشد، طی دو هفته اخیر جلساتی بین نیروها در یک گروه واتساپی شکل گرفته که در آنها ده‌ها افسر جزء نگرانی خود را از اصلاحات قضایی ابراز داشته‌اند.

به گفته این افسران، اصرار بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر اصلاحات مد نظرش در حوزه قضایی، به حمایت آمریکا از اسرائیل آسیب جدی زده و همزمان اعتماد سربازان به فرماندهان را از بین می‌برد.

به گزارش برگزیده های ایران، اعتراضات گسترده به اصلاحات قضایی نتانیاهو و ائتلاف حاضر در دولت که مخالفین آن را کودتای قضایی دولت می‌نامند، در حالی سی و یکمین هفته متوالی خود را پشت سر می‌گذارد که همزمان با حضور صدها هزار نفر از مخالفین در خیابان‌های تل آویو، اورشلیم (قدس) و بسیاری شهرهای دیگر، موج اعتراضات و اعتصابات به بدنه ارتش و دستگاه‌های امنیتی نیز کشیده شده است.

در هفته‌های اخیر صدها نفر از افسران ارتش بخصوص خلبانان ذخیره این رژیم در مخالفت با این طرح دست به اعتصاب زدند و اعلام کردند که خدمت خود در ارتش را به حالت تعلیق درمی‌آورند.

این اعتصابات در تاریخ رژیم اسرائیل بخصوص در ارتش که اصلی‌ترین رکن امنیت این رژیم است بی سابقه بوده و نگرانی بسیاری در میان سران سابق و فعلی رژیم صهیونیستی برانگیخته است.

ژنرال صهیونیست: ارتش اسرائیل نه‌تنها آماده جنگ نیست بلکه به‌سوی فروپاشی پیش می‌رود

 

حالا فرماندهان اداره اطلاعات نیروی هوایی نگران هستند که موج این تمردها به این یگان نیز کشیده شود.

سرتیپ تومر بار فرمانده نیروی هوایی ارتش اسرائیل نیز روز جمعه در گفتگو با ۶۰ نفر از افسران و خلبانان حاضر در پایگاه هکریا،‌گفته است که اتفاقات اخیر به آمادگی ارتش، مخصوصاً نیروی هوایی آسیب جدی زده است.

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

پیدا شدن ماری در سطل زباله/ عکس

پاکبانان جزیره پرنس ادوارد کانادا، در سطل زباله مار پایتونی از نوع توپی دیدند و…

17 ساعت ago

هشدار انتخاباتی دادستان کل کشور

دادستان کل کشور ضمن دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در مرحله دوم انتخابات، از…

17 ساعت ago

۳ کاری که وقتی همسرتان به شما دروغ می‌گوید باید انجام دهید

با اعتماد به نفس به گفتگو نزدیک شوید و احساسات خود را بدون توسل به…

17 ساعت ago

استان‌هایی که امروز و فردا گرفتار باد شدید می‌شوند/ کاهش دمای هوا در این مناطق

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار و…

17 ساعت ago

تهرانی‌ها از اول سال چند روز هوای پاک داشتند؟

رکنا:بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر…

17 ساعت ago

درخواست پلیس از تهرانی‌ها درباره پارک کردن خودرو در روز انتخابات

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از توقفات دوبله در اطراف…

17 ساعت ago