Categories: اجتماعی

ارائه خدمات پزشکی و دندان‌پزشکی در مناطق هدف بنیاد علوی

ارائه خدمات پزشکی و دندان‌پزشکی در مناطق هدف بنیاد علوی

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، همزمان با پویش حال خوب بنیاد علوی، پنج گروه جهادی پزشکی با حمایت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و اعزام به ۵ استان کشور بیش از ۴۳۲۶ نفر از اقشار کمتر برخوردار این مناطق را درمان کردند. این گروه‌های جهادی متشکل از پزشکان متخصص و دندان‌پزشکان است که برای خدمت به استان‌های کرمان، گلستان، آذربایجان غربی، اصفهان و یزد سفر کردند.

گروه جهادی پزشکی طیاری با سفر به شهرستان جیرفت در استان کرمان به بیش از ۲ هزار نفر خدمات پزشکی و دندان‌پزشکی ارائه داد که این گروه جهادی پزشکی و دندان‌پزشکی در طول دو روز استقرار در کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی ولایت شهرستان جیرفت، انواع خدمات درمانی پزشکی، دندان‌پزشکی، چشم پزشکی، ویزیت زنان و مامایی را ارائه کردند.

آغاز توزیع یک میلیون ویلچر رایگان به معلولان

گروه جهادی پزشکی عمار نیز بیش از یک‌هزار خدمات رایگان تخصصی پزشکی شامل بیش از ۸۰۰ خدمت دندان‌پزشکی و ۲۰۰ خدمت سلامت مادران باردار و شیرده به اقشار کم برخوردار خور و بیابانک در استان اصفهان  ارائه کرد.

با استقرار گروه جهادی پزشکی مشکات نیز در کلاله استان گلستان، ۷۰۰ نفر از اقشار کم برخوردار این شهرستان، خدمات رایگان پزشکی و دندان‌پزشکی دریافت کردند. همچنین بیش از ۳۰۰ نفر از اقشار کم برخوردار شهرستان خاتم یزد با حمایت بنیاد علوی از خدمات یک گروه جهادی پزشکی بهره‌مند شدند.

در اجرای این طرح‌های جهادی خدمات رایگان از جمله ویزیت پزشک عمومی، متخصص زنان، انجام تست‌های آزمایشگاهی، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، روان‌شناسی، مشاوره، غربالگری، تست قند و فشار خون، نوار قلب و تزریقات ارائه شد که با استقبال بسیار خوب مردم شریف این شهرستان مواجه شد.

همچنین یک گروه جهادی پزشکی با حضور در شهرستان اشنویه استان آذربایجان غربی به ۳۲۶ نفر از اقشار کم برخوردار این شهرستان خدمات درمانی ارائه کرد که این گروه جهادی پزشکی شامل ۲۵ پزشک با تخصص‌های بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، دندان‌پزشک، روان‌شناس، ماما و پزشک عمومی با استقرار در شهر نالوس از توابع اشنویه به متقاضیان خدمات رایگان پزشکی ارائه دادند.

با توجه به حمایت بنیاد علوی از گروه‌های پزشکی اعزامی به مناطق کمتر برخوردار، تمامی خدمات ارائه شده شامل ویزیت پزشک عمومی، متخصص زنان، انجام تست‌های آزمایشگاهی، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، روان‌شناسی، مشاوره، غربالگری، تست قند و فشار خون، نوار قلب و تزریقات ارائه شد.

/

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

فرق میسلار واتر و تونر

پاک نکردن آرایش، میتونه آسب های متعددی به پوستت بزنه، اولین و مهم ترین آسیب…

2 هفته ago

نیکزاد: تأثیر ۶۰ درصدی معدل در کنکور مطالبه متخصصان بود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تأثیرگذاری ۶۰ درصد معدل در کنکور، درخواست و مطالبه…

2 هفته ago

تدارک ویژه رادیو برای سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع)

شبکه‌های مختلف رادیویی در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) برنامه‌های…

2 هفته ago

سقوط ۲ پله‌ای تیم ملی فوتسال در رده‌بندی جدید فیفا

تیم‌های ملی فوتسال مردان و بانوان ایران در رده‌بندی جدید فیفا دچار تنزل رتبه شدند.

2 هفته ago

طرح مدیریت خدمات شهری و روستایی در مجلس کلید خورد

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن بررسی طرح جامع…

2 هفته ago

خلف‌وعده مسئولان ؛ ۱۳۰۰۰ معلول همچنان بی‌مستمری!

ماجرای قطع واریز مستمری ۱۳ هزار معلول همچنان ادامه دارد و علی‌رغم وعده‌های مکرر مسئولان…

2 هفته ago