ارتقاء دانش و رفع موانع در صنعت چرم/ صنعت چرم نقشه راه ندارد

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، محمد کلامی در دیدار با فعالان صنعت چرم تبریز، اظهار داشت: صنعت چرم بخشی از هویت اجتماعی و فرهنگی استان و از برندهای صنعت تبریز است و محصولات چرم را با نام تبریز می‌شناسند.

 وی با بیان اینکه بخش دولتی به عنوان تسهیل‌گر در کنار بخش خصوصی قرار دارد، اضافه کرد: فعالان صنعت چرم برنامه خود را برای رفع مشکلات این صنعت ارائه‌ دهند تا هماهنگی‌های لازم برای حمایت از این صنعت انجام گیرد.
 
کلامی با تاکید بر لزوم وجود نقشه‌ راه برای آینده صنعت چرم، گفت: این صنعت قدیمی و ریشه‌دار، نقش مهمی در ایجاد ارزش افزوده و اشتغال ایفا می‌کند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: با توجه به سابقه دیرینه تبریز در حوزه کفش و چرم و حضور فعال واحدهای تولیدی این بخش، ارتقای علمی و تجربی دست‌اندرکاران این صنعت ضروری است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/ر


admin

Recent Posts

راهنمای حرفه‌ای برای رزرو بلیط در فصل‌های شلوغ سفر

سفر می‌تواند تاثیرات مثبتی بر کاهش استرس و فشارهای روانی داشته باشد، روابط اجتماعی را…

1 ماه ago

بهترین زمان برای سفر به شهرهای جنوبی کشور!

جنوب ایران، با زیبایی‌های منحصربه‌فردش، همیشه یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در میان علاقه‌مندان به…

1 ماه ago

چرا گیربکس چینی؟ بررسی مزایا و معایب نسبت به برندهای دیگر

گیربکس‌های چینی به دلیل قیمت پایین، دسترسی آسان و تنوع بالا مورد توجه قرار گرفته‌اند…

3 ماه ago

لیستی از هتل های محبوب سنگاپور از نگاه بوکینگ

شاید برای شما جالب باشد که بدانید سنگاپور جزو کشور هایی می‌ باشد که با…

3 ماه ago

فرق میسلار واتر و تونر

پاک نکردن آرایش، میتونه آسب های متعددی به پوستت بزنه، اولین و مهم ترین آسیب…

3 ماه ago

نیکزاد: تأثیر ۶۰ درصدی معدل در کنکور مطالبه متخصصان بود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تأثیرگذاری ۶۰ درصد معدل در کنکور، درخواست و مطالبه…

3 ماه ago