سایت خبری
famaserver
  • صفحه اصلی
  • اخبار استانها
  • اخبار روز
  • اخبار تکنولوژی
  • اخبار ورزشی
  • بازار مالی
  • گردشگری
  • اقتصادی
  • بین الملل
سایت خبری
برترین عناوین خبری
  • خرید بیمه: سنتی یا آنلاین؟ کدامیک تجربه بهتری برای مشتریان ایجاد می‌کند؟

سرتیتر خبرها

قهرمانی استقلال تاجیکستان با رضا دهقانی/ پایان قرارداد مهاجم ایرانی با سرخپوشان

قهرمانی استقلال تاجیکستان با رضا دهقانی/ پایان قرارداد مهاجم ایرانی با سرخپوشان

2 روز پیش
خواسته‌ای که باعث عصبانیت مدیر الوحده شد/ پیشنهاد وسوسه‌انگیز شارجه به مورایس

خواسته‌ای که باعث عصبانیت مدیر الوحده شد/ پیشنهاد وسوسه‌انگیز شارجه به مورایس

2 روز پیش
غیبت ۴ بازیکن پیکان در دیدار برابر تراکتور

غیبت ۴ بازیکن پیکان در دیدار برابر تراکتور

2 روز پیش
پرتاب باور نکردنی استیفن کری

پرتاب باور نکردنی استیفن کری

2 روز پیش
اعلام اسامی محرومان هفته چهاردهم لیگ برتر

اعلام اسامی محرومان هفته چهاردهم لیگ برتر

2 روز پیش
اسکوچیچ: از نتایج‌مان راضی نیستیم اما تسلیم نمی‌شویم/ فشار مثل برادر کوچک من است

اسکوچیچ: از نتایج‌مان راضی نیستیم اما تسلیم نمی‌شویم/ فشار مثل برادر کوچک من است

2 روز پیش
اسفندیاری: کمترین حق‌مان مساوی مقابل پرسپولیس بود/ هدف ما شکست دادن تراکتور است

اسفندیاری: کمترین حق‌مان مساوی مقابل پرسپولیس بود/ هدف ما شکست دادن تراکتور است

2 روز پیش
توضیحات کیومرث هاشمی در خصوص روند انتخابات فدراسیون دوومیدانی

توضیحات کیومرث هاشمی در خصوص روند انتخابات فدراسیون دوومیدانی

2 روز پیش
اوسمار: اعتماد زیادی به سیدجلال حسینی دارم/ پرسپولیس باید برای قهرمانی بجنگد

اوسمار: اعتماد زیادی به سیدجلال حسینی دارم/ پرسپولیس باید برای قهرمانی بجنگد

2 روز پیش
واکنش خانواده آنیلی به پیشنهاد خرید باشگاه یوونتوس

واکنش خانواده آنیلی به پیشنهاد خرید باشگاه یوونتوس

2 روز پیش

Home » ارسال ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار بسته در سال ۹۹، گزارش عملکرد تیپاکس

ارسال ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار بسته در سال ۹۹، گزارش عملکرد تیپاکس

زمان انتشار: 18 دی 1400 ساعت 8:56

دسته بندی: اخبار تکنولوژی

شناسه خبر: 298647

زمان مطالعه: 7 دقیقه

ارسال ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار بسته در سال ۹۹، گزارش عملکرد تیپاکس

یکی از مواردی که در این زمینه بسیار موثر است، ارائه گزارش عملکرد است. گزارشی که در آن، بسیاری از اطلاعات داخلی یک سازمان، از جهات مختلف مورد بررسی قرار گرفته و شفاف‌سازی می‌شود تا مشتریان بتوانند بی‌پرده از روند کار مجموعه‌ی ارائه‌دهنده‌ی سرویس یا خدمات انتخابی خود مطلع شوند و در نهایت، بهترین انتخاب را داشته باشند.

حال اینکه تیپاکس به‌عنوان مجموعه‌ای ۶۱ ساله که در زمینه ارائه خدمات پستی و لجستیکی فعالیت دارد نیز از این قافله عقب نمانده و گزارشی جامع از روند پیشرفت، چالش‌ها، آمار و … را در طول ۶۰ سال فعالیت خود (از ابتدای فعالیت تا پایان سال ۹۹) منتشر کرده است. این گزارش در نوع خودش، شاید اولین گزارشی باشد که در این حوزه منتشر شده است.

این گزارش و آمار ۶۰ ساله، نه‌تنها برای افراد و شرکت‌های فعال در زمینه لجستیک مفید است، بلکه خواندنش برای متخصصین، افراد دانشگاهی و عموم جامعه نیز می‌تواند جالب و خواندنی باشد.

گزارش جامع عملکرد تیپاکس در ۹۴ صفحه تنظیم شده است و شامل معرفی تیپاکس، مشتریان و اصول مشتری مداری، لجستیک و نمایندگان، بسته‌ها، نوآوری‌ها، مسئولیت‌های اجتماعی و … می‌شود.

در این گزارش، علاوه بر ارائه دقیق تاریخچه و خدمات تیپاکس، به‌شرح روند رشد صعودی آن در طول سال‌های فعالیتش و همچنین اقدامات نوآورانه‌ای مانند ای تیپاکس و مای تیپاکس پرداخته شده است. ارائه آماری دقیق از سال ۹۹، مانند تعداد ارسال بسته، تعداد مشتریان، تعداد شکایات، تعداد مشتریان قراردادی، تعداد نمایندگی‌ها، تعداد ناوگان لجستیکی و … از نکات جالب این گزارش است تا اطلاعات کاملی در اختیار مخاطب قرار گیرد. برای مثال این گزارش نشان می‌دهد که بیش از ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار بسته در سال ۹۹ با تیپاکس ارسال شده‌اند، تقریبا ۹.۲ بسته در ازای هر فرستنده!

معرفی زیرساخت عملیاتی تیپاکس و رشد و پراکندگی نمایندگی‌های آن، موضوع دیگری است که در این گزارش به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته است. معرفی نمایندگی‌ها در دل کویر، دریا و جنگل، پراکندگی و رشد نمایندگی‌ها و مطالبی از این دست در این گزارش مطرح شده است که می‌تواند برای سازمان‌های مختلف کارساز و برای افرادی که علاقمند به همکاری با تیپاکس هستند، مفید باشد.

گزارش تیپاکس

نکته‌ی بسیار چشم‌گیر این گزارش، آمار شفاف و بی‌سانسور، حتی در زمینه پشتیبانی مشتریان (پاسخگویی و شکایات) است. آماری که اعتماد مخاطب را جلب می‌کند و نشان‌دهنده صداقت در این گزارش، احترام به حقوق مشتری و پیگیری مشکلات احتمالی آنها است. تیپاکس با ۳.۲ میلیون تماس ورودی در سال ۹۹، بیش از ۴۰ هزار ساعت پاسخگویی تلفنی به مشتریان خود داشته است.

گزارش تیپاکس

معرفی نوآوری‌های تیپاکس در سال‌های اخیر، بخش دیگری از این گزارش را به‌خود اختصاص می‌دهد. اطلاعاتی مانند عملکرد ۹۰ درصدی مای تیپاکس در استان تهران در سال ۹۹ و یا بیش از هزار سفارش از طریق مای تیپاکس در فروردین ماه ۹۹، برخی از آماری است که در خصوص نوآوری‌های این مجموعه منتشر شده است.

گزارش تیپاکس

عملکرد واحد منابع انسانی تیپاکس، قیف استخدام و همکاری با با سابقه‌ترین و همچنین جوانترین نیروها نیز در این گزارش مطرح شده که خواندن آن برای مخاطبین خالی از لطف نیست. این گزارش، با معرفی مسئولیت‌های اجتماعی و افتخارات تیپاکس در سال‌های اخیر به پایان خواهد رسید.

گزارش تیپاکس

درنهایت با خواندن گزارش عملکرد تیپاکس در سال‌های طولانی فعالیتش، به‌عنوان مخاطبی علاقمند به حوزه لجستیک، بیش از پیش با پستی و بلندی‌ها و همچنین چالش‌های این صنعت و شرکت‌های پستی همچون تیپاکس، که از پیشگامان این صنعت بوده‌اند، آشنا خواهیم شد.

علاوه بر این، برای ما مشتریان جالب است که اطلاعات شفافی درباره آمارها و روند کاری سرویس‌دهندگان خدمات مختلف داشته باشیم تا با دید بازدتر بتوانیم از میان آنها، بهترین را انتخاب کنیم. پس خواندن این گزارش را به‌شما نیز پیشنهاد می‌دهیم.

برای مطالعه گزارش جامع تیپاکس می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

  • لایسنس اشتراکی
    لایسنس اشتراکی 3 سال پیش
  • حمایت ایرانسل از رویداد توسعه سرویس مبتنی بر داده‌های باز
    حمایت ایرانسل از رویداد توسعه سرویس مبتنی بر داده‌های باز 3 سال پیش
  • سوپر اپلیکیشن تاپ، یک بانک و ۷۳ سرویس در تلفن همراهتان
    سوپر اپلیکیشن تاپ، یک بانک و ۷۳ سرویس در تلفن همراهتان 3 سال پیش
  • مدیرعامل ایرانسل: گسترش ارتباط با دانشگاه، یکی از مهمترین الزامات اپراتور دیجیتال است
    مدیرعامل ایرانسل: گسترش ارتباط با دانشگاه، یکی از مهمترین الزامات اپراتور دیجیتال است 3 سال پیش

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی موضوعات

  • آذربایجان شرقی 1487
  • آذربایجان غربی 1357
  • اجتماعی 15588
  • اخبار استانها 0
  • اخبار تکنولوژی 272
  • اخبار روز 15552
  • اخبار ورزشی 20817
  • اردبیل 903
  • اصفهان 1616
  • اقتصادی 8349
  • البرز 809
  • ایلام 584
  • بازار مالی 31
  • بوشهر 485
  • بین الملل 5775
  • تبلیغات 52
  • تهران 750
  • چند رسانه ای 0
  • چهارمحال و بختیاری 1455
  • خراسان رضوی 1161
  • خراسان شمالی 729
  • خوزستان 1042
  • زنجان 653
  • سبک زندگی 378
  • سلامت 3578
  • سمنان 1185
  • سیاسی 12668
  • سیستان و بلوچستان 491
  • عکس 329
  • علمی و فناوری 7632
  • فارس 1244
  • فرهنگ و هنر 19617
  • قزوین 770
  • قم 865
  • کاریکاتور 452
  • کردستان 940
  • کرمان 1877
  • کرمانشاه 1232
  • کهگیلویه و بویراحمد 1299
  • گردشگری 12
  • گلستان 451
  • گیلان 1156
  • لرستان 1161
  • مازندران 897
  • مرکزی 563
  • مناطق آزاد 218
  • هرمزگان 1345
  • همدان 256
  • یزد 30

جدیدترین مقالات

  • جزئیات مرگ و میر در اثر آنفولانزای نوع جدید؛ افزایش فوتی‌ها تقصیر آلودگی هواست؟
    جزئیات مرگ و میر در اثر آنفولانزای نوع جدید؛ افزایش فوتی‌ها تقصیر آلودگی هواست؟ 10 ساعت پیش
  • ماجرای رها شدن یک نوزاد پروانه‌ای در بیمارستان
    ماجرای رها شدن یک نوزاد پروانه‌ای در بیمارستان 10 ساعت پیش
  • این قرص‌های امگا۳ را نخرید و نخورید
    این قرص‌های امگا۳ را نخرید و نخورید 10 ساعت پیش
  • مردم وام‌های بانکی را صرف چه کارهایی می‌کنند؟
    مردم وام‌های بانکی را صرف چه کارهایی می‌کنند؟ 10 ساعت پیش
  • افزایش شیوع آنفلوآنزای H3N2؛ ۱۰ استان درگیر موج جدید آنفلوآنزا/ آمار جانباختگان اعلام شد/ توصیه‌های فوری برای پیشگیری
    افزایش شیوع آنفلوآنزای H3N2؛ ۱۰ استان درگیر موج جدید آنفلوآنزا/ آمار جانباختگان اعلام شد/ توصیه‌های فوری برای پیشگیری 10 ساعت پیش

لینکهای پیشنهادی

هاست ویندوز | هاست لاراول | سرور مجازی | دانلود رایگان نرم افزار |  مشاوره رایگان راه اندازی کافه | آموزش زبان آلمانی |

بهترین آژانس مسافرتی و هواپیمایی تهران | قیمت تتر امروز

کلیه حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد .@2025