Categories: اردبیل

استاندار اردبیل: تحول‌خواهی با اقدامات جهادی محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، سیدحامد عاملی پیش‌ازظهر امروز در نشست با اعضای قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت زهرا(س) اردبیل اظهار کرد: هرگونه تحول و تغییر موجب رشد، شکوفایی و توسعه می‌شود و این عمل جز با اقدامات جهادی، انقلابی و کار در میدان تحقق نمی‌یابد.

وی افزود: حضور جوانان در عرصه و اقدامات انقلابی آن‌ها، باعث مضاعف شدن انگیزه فعالیت مسؤولان و افزایش خدمتگزاری بی‌منت آن‌ها می‌شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: اخلاص و پاک‌دستی خدمتگزاران دارای اهمیت بوده و این اخلاص و نیت پاک سبب به نتیجه رسیدن تلاش‌ها و اهداف خواهد بود.

عاملی بیان کرد: وقتی جوانان مخلص بدون کوچک‌ترین تمنا، در میدان پای کار هستند، مسؤولین باید با انگیزه و هدف راسخ برای رسیدن به نتیجه مطلوب تلاش کنند.

تلفیق کار جهادی و ساختار اداری مورد توجه قرار می‌گیرد

وی ادامه داد: تلفیق کار جهادی و ساختار اداری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی را با بهره‌گیری از امکانات موجود تا پایان سال مورد توجه قرار خواهیم داد و در صورت حصول نتیجه مثبت، نسبت به توسعه سایر مسائل سعی خواهیم کرد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: اقدامات قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت زهرا(س) یک الگوی تمام‌عیار برای سایر نهادها بوده و امروز با شنیدن دیدگاه‌ها و گزارش کمیته‌های مختلف این قرارگاه برای آینده امیدوار شدم که این برنامه‌ها می‌تواند برای کشور یک الگوی عملیاتی باشد.

عاملی اظهار کرد: زحماتی که این جوانان در گذشته متقبل شده‌اند باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و اهداف سازمانی به نتیجه مطلوب برسد.

لزوم تشکیل تیم‌های عملیاتی از جوانان در مناطق کم‌برخوردار

وی گفت: باید در محلات کم‌برخوردار، روستاها، مدارس و حواشی شهرها تیم‌های عملیاتی از همین جوانان تشکیل گردد و با کار جهادی و استفاده از امکانات موجود سیستم اداری، مسائل و مشکلات شناسایی‌شده، بررسی و حل شوند.

استاندار اردبیل افزود: در روستاهایی که از امکانات رفاهی کمتری برخوردارند، با برنامه‌ریزی محرومیت‌زدایی را آغاز کنیم و هر آن‌چه که نیاز دارند احصا و در حد امکان در اختیار این زحمتکشان قرار دهیم.

عاملی بیان کرد: بنده شأنی جز خدمتگزاری به مردم ندارم و همه ما مدیون خون شهدایی هستیم که خون خود را برای عزت و شرف مردم و کشور نثار کردند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان

ستاره پرتغالی تیم فوتبال میلان در جواب بی‌مهری گروهی از هواداران این تیم نسبت به…

20 ثانیه ago

ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن

تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ پیگیری می‌شود.

2 دقیقه ago

هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما در تمامی بخش‌های ورزش می‌خواهیم آمایش سرزمینی را اجرایی…

3 دقیقه ago

علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در صورت اجرا نشدن آیین‌نامه‌های جدید لیگ…

3 دقیقه ago

پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد

باشگاه الاهلی امارات درصدد تمدید قرارداد مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان است.

4 دقیقه ago

تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست

تیرانداز چینی رکورد رشته تفنگ بادی ۱۰ متر زنان جهان را یک نمره ارتقا داد.

4 دقیقه ago