Categories: اصفهان

استاندار اصفهان: مراسم معارفه مدیران نباید به جلسه قضاوت عملکرد آن‌ها تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی در مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اظهار داشت:  تغییر مدیران، مصداقی برای انرژی مضاعف، اوج‌گیری بیشتر و حرکت مناسب‌تر است.

استاندار اصفهان ادامه داد: باید از دانش و تجربیات مدیران پیشین استفاده کنیم و به دانش و تجربیات خود بیافزاییم؛ مدیران جدید این مجموعه باید با تجدید قوا، همه توان خود را وارد میدان کنند و با توجه به وضعیت کنونی و شرایط منطقه برای رشد و پیشرفت استان، تمام تلاش خویش را به کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه همه ما به جمهوری اسلامی و این نظام مدیون هستیم، اضافه کرد: باید با نگاه رو به جلو و برای توسعه و پیشرفت مجموعه، از تجربیات و دانش مدیران قبلی و نسل‌های پیشین استفاده کنیم؛ سازمان‌های پویا و فعال از مدیرانی با مهارت‌های ذهنی و ادراکی، مهارت‌های انسانی و مهارت‌های فنی بالا برخوردارند.

مرتضوی اظهار داشت: امروز تعلق سازمانی در بین پرسنل وزارت کشور، استانداری و فرمانداری‌ها کم شده است و این مساله، عارضه و درد بزرگی برای این مجموعه محسوب می‌شود.

استاندار اصفهان با بیان‌اینکه بهبود شرایط کیفی زندگی و معیشت پرسنل وزارت کشور و استانداری باید در اولویت کارهای مسوولان قرار گیرد، یادآور شد: همه افراد مسوول در این سازمان باید در قبال افزایش کیفیت زندگی و معیشت این افراد دغدغه داشته باشند و باید برای افزایش تعلق سازمانی در وزارت کشور و استانداری و فرمانداری‌ها تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه مسوولیتی که امروز بر عهده هر کدام از ما واگذار شده، لطف خداست، تصریح کرد: باید از این فرصتی که خدا به ما داده است به نحو مطلوب و شایسته استفاده کنیم و نباید در کار و وظیفه‌ای که بر عهده داریم، کوتاهی کنیم.

مرتضوی همچنین در مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اظهار داشت: رویکرد ما در این دوره این است که از فضای ورود یک فرد جدید به‌نظام اجرایی  در راستای تقویت و پویایی آن استفاده کنیم و ما باید تمام انرژی و استعداد خود در هر جا و هر پست و مقامی که هستیم بکار گیریم و تلاش کنیم تا بهترین و مؤثرترین کارها را انجام دهیم.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد:برای تغییر و تحولات باید به سازوکار و مؤلفه‌های دانش، تعهد، هوش سازمانی توجه ویژه داشته باشیم و افرادی که در تغییر و تحولات به ما اضافه می‌شوند باید سبب جذب مردم شوند و به‌عنوان ذخیره راهبردی ما محسوب شوند.

به گزارش برگزیده های ایران، در پایان این مراسم از ایوب درویشی تجلیل شد و مصطفی خضری بعنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان منصوب شد؛ درویشی از فروردین سال ۹۸ معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان را بر عهده داشت.

همچنین از تلاش‌های حجت‌اله غلامی تجلیل شد و مهران زینلیان به‌عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان منصوب شد؛ غلامی از دی سال ۹۷ تاکنون معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/


admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

تهران قدیم | «قبرستان ممنوعه تهران» کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟ / عکس‌

«قبرستان ممنوعه تهران» یکی از قبرستان‌های قدیمی و ناشناخته‌ شهر تهران است. در این قبرستان…

16 ساعت ago

ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟

دختر بچه گمشده در زمین‌های کشاورزی بعد از پنج روز پیدا شد.

16 ساعت ago

کیفیت هوای تهران در صبح روز ۱۴ اردیبهشت

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۴ اردیبهشت) در…

16 ساعت ago

ورود سامانه بارشی جدید به کشور/ بارش باران در این استان‌ها

سازمان هواشناسی با تاکید بر تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها، از ورود سامانه بارشی جدید…

16 ساعت ago

جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟

دادستان عمومی و انقلاب کلاله اعلام کرد که تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا…

16 ساعت ago

کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت/ عکس

رییس آموزش و پرورش مهاباد گفت: قاسم رائر حجازی کهنسال‌ترین معلم ایران در این شهرستان…

16 ساعت ago