Categories: البرز

استاندار البرز: اهداف مشترک سران قوا در راستای بهبود وضعیت جامعه دنبال می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، پیش از ظهر امروز در دیدار با رییس کل دادگستری، دادستان کرج و معاونان و مدیران شورای قضایی استان که در دفتر استانداری برگزار شد، گفت: دستگاه قضا در نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش، کوشش و سختی‌های بسیاری را در نهایت شکیبایی و ایثار برای احقاق حقوق مردم و بویژه مظلومان و تحقق حکمرانی مطلوب، دارد.

استاندار البرز ادامه داد: این کار و تلاش ایثارگرانه که برای مردم و در جهت نیل به رضایتمندی خداوند صورت می‌گیرد جای بسی قدردانی دارد از این رو برای تمامی فعالان حوزه قضا در سراسر کشور و به خصوص در استانی با ویژگی‌های خاص البرز، آرزوی توفیق و عزت روز افزون دارم.

عبداللهی بیان کرد: در این برهه سران ۳ قوه در کشور هماهنگی بسیار خوبی برای خدمت به مردم دارند و اهداف مشترکی را در جهت معیشت، امنیت و اقتصاد مردم و خنثی سازی تحریم‌ها دارند؛ بر این اساس ما نیز می‌توانیم در استان موضوعات مشترکی را تعریف کنیم و به صورت متحد و منسجم به تحقق آنها بپردازیم.

استاندار البرز تصریح کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که همه جا از صلابت و شرایط عالی استان البرز صحبت شود، ضرورت دارد به سمتی برویم که رتبه‌های برتر کشور در کاهش جرم و پرونده‌های قضایی داشته باشیم.

وی افزود: با تمام توان در کنار دستگاه قضا هستم تا بتوانیم براساس خرد جمعی با بهره گیری از تمامی ظرفیت های استان گامی موثر در راستای فرهنگسازی برای کاهش جرم و معضلات اجتماعی برداریم.

عبداللهی با بیان اینکه بسیاری از موضوعات که تبدیل به جرم و پرونده می‌شود، اظهار کرد: با ارتقا آستانه شکیبایی و بهره گیری از آموزه های دینی و اجتماعی، پیشگیری می‌شود، باید با فرهنگسازی از وقوع و بروز جرائم جلوگیری کنیم و صلح و سازش را نهادینه کنیم.

انتهای پیام/ج


admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

این نشانه مشخص می‌کند که شما بیماری قند دارید

فردی که خونریزی لثه دارد یا دهانش بد بو است بوی کتون یا استون می‌دهد.…

8 ساعت ago

نامگذاری یک خیابان و بزرگراه به نام شهید رئیسی

خیابان پاستور و بزرگراه بعثت به نام شهید رئیسی نامگذاری شد.

8 ساعت ago

شوکه شدن معلمان و دانش‌آموزان با سؤالات امتحانی این درس

روز یکشنبه ۶ خرداد امتحانات هماهنگ کشوری پایه نهم برای درس علوم برگزار شد اما…

8 ساعت ago

کافه سگ‌ها در تهران پلمب شد/ عکس

کافه سگ‌ها در شمال تهران پملب شد.

8 ساعت ago

پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها منتظر خیزش گردوخاک باشند

اداره کل هواشناسی استان تهران آخرین پیش‌بینی از وضعیت جوی استان طی پنج روز آینده…

8 ساعت ago

نتایج کنکور ارشد اعلام شد

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

8 ساعت ago