Categories: تهران

استاندار تهران: تا تکمیل پروژه های نیمه کاره،پروژه جدید شروع نشود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از بهارستان، محسن منصوری، استاندار تهران ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران مشترک با شهرستان بهارستان که با حضور مدیران استانی و نمایندگان واحدهای تولیدی و صنعتی بهارستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تا تکمیل و به نتیجه رسیدن پروژه های عمرانی نیمه کاره و تعطیل شده در شهرستان بهارستان، هیچ پروژه جدیدی تعریف و شروع نشود.

استاندار تهران افزود: شهرستان بهارستان از لحاظ تعدد و تکثر مسائل و مشکلات یکی از پر مسئله دار ترین شهرستان های استان تهران است که باید مورد توجه و حمایت بیشتری قرار گیرد و از ظرفیت‌های این شهرستان در عرصه های مختلف در جهت رشد و تعالی منطقه بهره برداری شود.

وی با اشاره به اینکه بهارستان یکی از پر ظرفیت ترین شهرستان های استان تهران است، بیان کرد: بسیاری از موضوعات و مشکلاتی که در این شهرستان وجود دارد، ربطی به تامین منابع مالی ندارد.

منصوری با اشاره به بازدیدهای انجام شده در سطح منطقه تاکید کرد: پروژه کمربندی جنوبی شهرستان بهارستان که با اعتبارات سنگینی از سال‌های گذشته عملیات احداث آن آغاز و در برخی مناطق زیر سازی آن انجام شده، در اثر سهل انگاری و بی توجهی و عدم نظارت دستگاه‌های ذیربط به محلی برای دفن نخاله‌های ساختمانی تبدیل و زیر نخاله و زباله مدفون شده است.

وی تصریح کرد: برای پاکسازی و حفظ اراضی و رودخانه‌های منطقه، دستگاه‌های متولی از جمله شهرداری‌ها، محیط زیست، آب منطقه‌ای و حتی دستگاههای نظارتی و قضایی باید وارد میدان شوند و به صورت جهادی جلوی تخلیه نخاله در این منطقه را بگیرند.

استاندار تهران با اشاره به وجود ده ها پروژه عمرانی نیمه کاره در سطح شهرستان بهارستان تصریح کرد: ساختمان های شبکه بهداشت، نیروی انتظامی، کتابخانه، بیمارستان و ده‌ها پروژه دیگر به صورت نیمه کاره، تعطیل و رها شده که باید بر اساس اولویت بندی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی گفت: به معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مأموریت داده می‌شود تا پروژه‌های نیمه‌کاره را شناسایی و فهرست بندی کند تا با کمک هیئت دولت راه حل هایی برای رفع مشکلات این واحدها اتخاذ شود، متاسفانه ساختمان هایی احداث شده که به علت مسائل جزئی سه تا چهار سال است رها شده و در حال تخریب است.

منصوری با اشاره به سفرهای خود به شهرستانهای استان تهران تصریح کرد: هرجا که می رویم همین مشکل است، ما باید با مدیران استانی بنشینیم و مشکلات را مدیریتی حل کنیم.

استاندار تهران با اشاره به نتیجه بازدیدهای میدانی انجام شده از واحدهای تولیدی صنعتی شهرستان بهارستان گفت: تامین مواد اولیه، اختلاف نظر بین دستگاه‌های اجرایی و اداری، عدم همراهی و همکاری بین دستگاهها مهمترین مشکلات این واحدهای تولیدی و صنعتی بود که برای رفع این معضلات دستورات لازم صادر و هماهنگی‌هایی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل پروژه کمربندی جنوبی نباید روی اعتبارات استانی حساب کرد، باید با به کارگیری شرکت های پیمانکار قوی و توانمند و انجام تهاتر هزینه ها مشکل این طرح را برطرف کرد.

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران تعدادی از نمایندگان شهرک های صنعتی غیر دولتی مستقر در شهرستان بهارستان و مدیران برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی مسائل و مشکلات خود را بیان و خواستار رسیدگی آنها و همکاری و همراهی مدیران استانی شدند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱


خبرگزاری فارس

Share
Published by
خبرگزاری فارس

Recent Posts

تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت

معاون پرستاری وزارت بهداشت از تدوین لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران با…

17 ثانیه ago

واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم

امشب ۲ میلیون تومان بابت هدیه روز معلم از سوی دولت به حساب فرهنگیان شاغل…

1 دقیقه ago

دیدار مردمی معاون قوه قضاییه در حرم عبدالعظیم(ع)

در دیدار مردمی معاون قوه قضاییه و مسئولان قضایی و شهری شهرری، بیش از ۱۰۰…

1 دقیقه ago

هرساعت اضافه‌کار پرستاران ۲۰۰۰۰ تومان است/احتمال افزایش مبلغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از احتمال افزایش مبلغ اضافه کار پرستاران در سال جاری…

2 دقیقه ago

ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید داروست

رئیس سازمان غذا و دارو در دیدار با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر…

2 دقیقه ago

وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رشد ۴۶درصدی ساخت خوابگاه‌های متأهلی…

3 دقیقه ago