چهارمحال و بختیاری

استاندار: نظر رئیس جمهور توجه به کشاورزی و دامداری در چهارمحال و بختیاری است

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد غلامعلی حیدری پیش از ظهر امروز در شورای اداری چهارمحال و بختیاری و در جمع مدیران، گفت: با توجه به شرایط کرونایی و اینکه توفیق نداشتم بنده خدمت خیلی از بزرگواران در شهرستان‌ها باشم به زودی سفرهای شهرستانی و اداری را به صورت سرزده برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این جلسه در خصوص سفر هیات دولت به استان و همچنین تنظیم و ویرایش برنامه سال آینده باید برنامه‌ریزی کنیم.

وی به مسئله آب نیز اشاره کرد و افزود: رئیس محترم جمهور در حکم بنده هم تاکید بر طرح‌های کشاورزی و دامداری در استان داشتند و همه می‌دانیم که آب شرط اول برای صنعت کشاورزی و دامداری محسوب می‌شود لذا باید برای این موضوع تدبیر جدی صورت گیرد که هم عدالت در بحث توزیع آب رعایت شود و هم کشاورزی و دامداری در این استان رونق بگیرد.

حیدری افزود: در طرحی که در سفر رئیس محترم جمهور باید ارائه شود هم باید نظر کارشناسان و متخصصان و هم امام جمعه محترم لحاظ شود تا طرحی پخته و منطقی ارائه کنیم؛ البته جلسه‌ای با رؤسای بانک‌ها و شهرداران خواهیم داشت و نظرات این عزیزان هم گرفته خواهد شد.

وی در خصوص انتصاب شهرداران توضیح داد: فرمانداران توجه کنند که ۳۷۰ روستا بدون دهیار و ۱۷ شهر هنوز شهردار ندارند؛ باید این موضوع با جدیت توسط معاون عمرانی و فرمانداران پیگیری شود.

انتهای پیام/۳۳۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا