سمنان

استان سمنان باید در اجرای طرح جی‌نف پیشرو باشد

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، فاطمه منصوری پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه استانی GNAF (پایگاه نشانی استاندارد مکان‌محور)، اظهار کرد: تسهیل و تسریع انواع خدمات شهری، مبادلات کالا، خدمات پستی و بررسی و رسیدگی به امور مردم، کاهش حضوری مردم در ادارات، کاهش بروکراسی اداری و به‌طور کلی تسریع در امور مردم، ازجمله مزایای تمایز کد شناسایی اماکن است.

وی با بیان اینکه انتظار داریم تا این مهم بهتر و با سرعت بیشتر در استان سمنان پیگیری شود، افزود: اجرای طرح یگانه‌سازی کد شناسایی اماکن یا همان‌ جی‌نف، بسیار دارای اهمیت است و نفع اصلی آن به مردم رسیده و باعث افزایش رفاه آحاد جامعه خواهد بود.

معاون توسعه منابع و مدیریت استاندار سمنان خاطرنشان کرد: هدف از اجرای طرح GNAF، هویت‌بخشی به مکان‌ها است و در خلال اجرای این طرح، ابتدا مردم و سپس ادارات خدمات‌رسان و دستگاه‌های اجرایی استان، ذی‌نفع این طرح هستند.

منصوری با بیان اینکه در اجرای جی‌نف، همانند کد ملی افراد، برای مکان‌ها کد شناسایی یکتا صادر خواهد شد، تصریح کرد: اجرای طرح جی‌نف یا همان پایگاه استاندارد نشانی مکان‌محور، در مدیریت امور شهری بسیار تأثیرگذار است و از تمام دستگاه‌های اجرایی مربوط، شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان سمنان می‌خواهم تا با عزم جدی و جهادی برای اجرای این طرح بکوشند.

وی عنوان کرد: اجرای دقیق GNAF (پایگاه نشانی استاندارد مکان‌محور)، مسیر هوشمندسازی شهرهای استان سمنان و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم را هموار می‌کند.

معاون توسعه منابع و مدیریت استاندار سمنان با بیان اینکه طرح GNAF، پروژه پایه توسعه دولت الکترونیک و از طرح‌های اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی است، گفت: ضمن فرهنگ‌سازی برای استفاده از این طرح در استان، با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی متولی امر، استان سمنان باید در اجرا و به ثمر رسیدن این طرح در کشور پیشرو باشد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا