سیاسی

استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای چالش‌های معاونان دانشجویی

استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای چالش‌های معاونان دانشجویی

– اخبار سیاسی –

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری برگزیده های ایران، دومین نشست دبیران شورای هماهنگی معاونان دانشجویی مناطق ده گانه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با حضور هاشم‌داداش پور به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

داداش پور خبر داد: اشتغال پاره‌وقت دانشجویان بین‌الملل به زودی اجرایی می‌شود

داداش‌پور در این نشست گفت: باید از ظرفیت‌های قانونی اعم از مجلس، شواری عالی انقلاب فرهنگی برای حل چالش‌هایی که معاونان دانشجویی با آن مواجه هستند، استفاده شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: در حوزه خوابگاه‌های دانشجویی نیز کلیه آیین‌نامه‌های ما مربوط به خوابگاه‌های دولتی است و خوابگاه‌های استیجاری و خوابگاه‌های خودگردان را شامل نمی‌شود بنابراین باید آیین‌نامه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های قانونی تدوین شود.

معاون وزیر علوم تصریح کرد: ما از ابتدای قبول مسئولیت در سازمان امور دانشجویان سعی کرده‌ایم در هر یک از آیین‌نامه‌ها و شیوه‌نامه‌ها ورود کنیم و بازنگری لازم را داشته باشیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه در حال طراحی المپیاد ورزش‌های بومی و محلی هستیم؛ افزود: از این پس ما چهار المپیاد ورزش‌های قهرمانی، همگانی، ورزش‌های فناورانه و بومی _محلی خواهیم داشت.

داداش‌پور با اشاره به اینکه امکان فراملی سازی ورزش‌های بومی و محلی وجود دارد؛ تصریح کرد: ۲۵ بازی ملی شناسایی کرد‌ه‌ایم که تا کنون توجه ویژه‌ای به آن‌ها نشده است و در سطح فرا ملی بیان نشده اند در حالی که سایر کشور‌ها ورزش‌های بومی خود همچون تکواندو، ووشو، کاراته خود را فراملی کرده‌اند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا