سیاسی

استکبارستیزی ۱۳ آبان باید الگوی هر روزه ما باشد

حسین بامیری نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی برگزیده های ایران با اشاره به سالروز ۱۳ آبان گفت: امروز استکبارستیزی و مقابله با استکبار محدود به مرزهای ایران نیست و با بیدار شدن ملل مختلف و الگوگیری از رفتار مردم ایران ما شاهد مقابله با استکبار در میان ملل مختلف هستیم.

وی افزود: تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۵۸ نشان دهنده بلوغ فکری دانش‌آموزان و شناخت دقیق آنها از روحیه استکباری آمریکا بوده است و ما هم در سال‌های متمادی شاهد پاسداشتن این اقدام از سوی امام راحل و رهبر معظم ا نقلاب بوده‌ایم.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما نه هر سال بلکه هر روزمان باید ۱۳ آبان باشد و از رفتار ضداستکباری دانش‌آموزان در آن سال هر روز باید الگو بگیریم و استکبارستیز باشیم.

بامیری خاطرنشان کرد: رفتار ما در مقابل استکبار و به واقع استکبارستیزی ما باید متناسب با شرایط باشد و ما با توجه به رفتارها و دسیسه‌های استکبار جهانی عکس‌العمل و مقابله متناسب با آن را داشته باشیم.

وی افزود: ما باید این پیام و ایده ۱۳ آبان را با رفتار صحیح‌مان و با استکبارستیزی‌مان به نسل‌های بعد منتقل کنیم و این رفتار همانطور که گفتم باید متناسب با این شرایط تعیین شود.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امروز بیش از پیش روحیه استکباری آمریکا بر همگان نمایان شده و هرچه پیش می‌رویم آمریکا بیشتر روحیه استکباری خود را با عملکرد غیر انسانی به جهانیان نشان می‌دهد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا