Categories: سیاسی

اسماعیلی: در دولت سیزدهم فروش سینماها رشد ۳۰۰ درصدی داشت

اسماعیلی: در دولت سیزدهم فروش سینماها رشد ۳۰۰ درصدی داشت

– اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری برگزیده های ایران، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی اظهار داشت: ما در طول این هفته مراسمات اربعین شهدای عزیزمان را در سراسر کشور داشتیم. در تهران، قم، اهواز و مشهد  برنامه‌های باشکوهی در این رابطه برگزار شد. 

وی افزود: مجموعه خدماتی که تلاش شد در بخش ‌های مختلف دولت سیزدهم در بحث مسائل فرهنگی و هنری ارائه شود، چندین برابر این بازه زمانی بود دولت سیزدهم فرصت ارائه خدمات داشت و به واقع در حوزه فرهنگ هنر و رسانه اتفاقات بزرگی را شاهد بودیم. از جمله رشد ۷۰۰ درصدی مخاطبان سینما و رشد ۳۰۰ درصدی فروش که بخشی از اقدامت موثر دولت سیزدهم در حوزه فرهنگ و هنر بود. 

اسماعیلی با بیان اینکه در همین دو جلسه پایانی دولت، برای تکمیل پروژه های عمرانی آماده افتتاح، بودجه‌های خوبی را اختصاص دادیم، عنوان کرد: نیت ما در تمام این دوره خدمت گذاری به مردم بود و نگاه جزیره‌ای نداشتیم و کارهای مردم را با نفسانیت خودمان دچار ضرر نکنیم و انشاالله این مسیر خدمت ادامه پیدا خواهد کرد. 

وی افزود: ما در این سه سال مجموعه فعالیت‌های هنرهای اصیل بومی را گسترش دادیم. اول سال اشاره کردم که تالار بنیاد رودکی و تالار وحدت را به برگزاری اجراهای موسیقی اصیل و سنتی اختصاص دادیم. در روزهای قبل نیز استاد سراج و در روزهای آینده اساتید نام‌آور موسیقی ایران اجرا خواهند داشت. در مجموعه تخت جمشید نیز اجرای موسیقی آقای قربانی را داشتیم. 

اسماعیلی تاکید کرد: افرادی که دولت انقلابی آقای رئییس را قبل از شروع متهم به سختگیری در حوزه هنر می‌کردند امروز منصفانه تحلیل کنند. این اولین بارها در حوزه فرهنگ و هنر اجرا شد و اجرای تخت جمشید نیز یکی از این اولین‌ها بود که در دولت شهید رئیسی اتفاق افتاد. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره برنامه وزرات ارشاد برای محرم گفت:  وزارت ارشاد برنامه‌های بسیار متنوعی را برای محرم در نظر گرفته است که مشروح آن در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد. 

/

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

پیدا شدن ماری در سطل زباله/ عکس

پاکبانان جزیره پرنس ادوارد کانادا، در سطل زباله مار پایتونی از نوع توپی دیدند و…

3 ساعت ago

هشدار انتخاباتی دادستان کل کشور

دادستان کل کشور ضمن دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در مرحله دوم انتخابات، از…

3 ساعت ago

۳ کاری که وقتی همسرتان به شما دروغ می‌گوید باید انجام دهید

با اعتماد به نفس به گفتگو نزدیک شوید و احساسات خود را بدون توسل به…

3 ساعت ago

استان‌هایی که امروز و فردا گرفتار باد شدید می‌شوند/ کاهش دمای هوا در این مناطق

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار و…

3 ساعت ago

تهرانی‌ها از اول سال چند روز هوای پاک داشتند؟

رکنا:بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر…

3 ساعت ago

درخواست پلیس از تهرانی‌ها درباره پارک کردن خودرو در روز انتخابات

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از توقفات دوبله در اطراف…

3 ساعت ago