اخبار ورزشی

منچسترسیتی در ضیافت پنالتی‌ها، سوپرجام اروپا را فتح کرد

منچسترسیتی در ضیافت پنالتی‌ها، سوپرجام اروپا را فتح کرد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، بازی سوپرجام فوتبال اروپا شب گذشته (چهارشنبه) در شهر پیرائوس یونان میان تیم‌های منچسترسیتی به‌عنوان فاتح فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا و سویا فاتح لیگ اروپا برگزار شد که این نبرد پس از تساوی یک – یک در وقت‌های معمول مستقیماً به ضربات پنالتی رفت و در آنجا تیم انگلیسی با نتیجه ۵ بر ۴ بر حریف اسپانیایی خود غلبه کرد تا فصل را با یک خاطره شیرین آغاز کند.

در این بازی ابتدا سویا در دقیقه ۲۵ با گلزنی یوسف النصیری از حریف خود پیش افتاد، اما کول پالمر در دقیقه ۶۳ کار را برای سیتی به تساوی کشاند. در ضربات پنالتی در حالی که هر پنج پنالتی‌زن من‌سیتی، شامل ارلینگ هالند، خولیان آلوارس، متئو کواچیچ، جک گریلیش و کایل واکر گلزنی کردند، سویا به واسطه هدر رفتن ضربه آخرش توسط نمانیا گودلی تن به شکست داد.

به بهانه بازی منچسترسیتی – سویا؛ راه‌های افزایش جذابیت سوپرجام اروپا

 

من‌سیتی که دو هفته پیش در بازی سوپرجام انگلیس (جام خیریه) به آرسنال باخت و فرصت کسب‌ شش‌گانه را از دست داد، با غلبه بر سویا چهارمین جام خود در ادامه هت‌تریک قهرمانی‌های فصل گذشته را کسب کرد و حالا باید منتظر فرا رسیدن ماه دسامبر باشد تا آخرین جام از آن شش‌گانه را با فتح جام جهانی باشگاه‌ها کسب کند.

این سومین قهرمانی اروپایی تاریخ باشگاه منچسترسیتی پس از فتح جام در جام اروپا در فصل ۷۰-۱۹۶۹ و فتح لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا