آذربایجان غربی

افزایش تردد زائرین از مرزهای استان آذربایجان‌غربی

افزایش تردد زائرین از مرزهای استان آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری برگزیده از آذربایجان‌غربی، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه پایانه مرزی تمرچین جز ۶ پایانه تردد زائرین اربعین  کشور ،امسال نیز در خدمت زائرین اباعبدالحسین است، افزود: از ۱۶ تا ۲۷مرداد سالجاری  بالغ بر ۶۰ هزار زائرایرانی و خارجی  از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده‌اند.

وی افزود: روز گذشته تعداد تردد زائرین ۶۲۵۰ نفر بوده که از این تعداد ۲۰۴۶ نفر وارد کشور شده‌اند که ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته ضمن اینکه تعداد خروجی از کشور ۴۲۰۴ نفر بوده است.

افزایش ۳۰درصدی تردد زائرین خارجی اربعین حسینی از پایانه مرزی بازرگان

مدیر پایانه مرزی بازرگان از افزایش ۳۰درصدی تردد زائرین خارجی اربعین حسین از پایانه مرزی بازرگان نسبت به مدت زمان سال قبل  خبرداد.

 ایرج آزادی مدیر پایانه مرزی بازرگان با اعلام این خبر افزود: از زمان آغازطرح اربعین حسینی تاکنون ۷۰۰۰نفر زائر خارجی تابعه کشورهای همسایه از پایانه مرزی بازرگان وارد کشور شدند تا از طریق پایانه مرزی تمرین عازم کربلای معلی شوند.

وی با اشاره به افزایش ۳۰درصدی تردد زائرین اربعین از کشورهای همسایه از پایانه مرزی بازرگان اظهار کرد: ملیت بیشتر زائرین خارجی مربوط به کشورهای آذربایجان و ترکیه است.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا