کهگیلویه و بویراحمد

افزایش سهمیه آرد نانوایی‌های دیشموک

محمدرضا نعمت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه در نشستی که با مدیرکل غله استان  داشته‌ایم اظهار کرد: در این نشست مشکل آرد خبازان بخش دیشموک رفع شد.

مسوول اتاق اصناف شهر دیشموک با بیان  اینکه ۶ خباز در شهر دیشموک فعالیت دارند عنوان کرد:  برخی خبازان شهر دیشموک در پخت نان کم‌کاری داشته‌اند و با بیان اینکه این کم‌کاری در پخت بهانه‌ای برای کمبود آرد سهمیه بود در این نشست مشکل کمبود آرد بررسی و حل شد.

وی گفت: واحدهای خبازی شهر دیشموک با توجه به سهمیه کم آرد و بالا بودن تقاضا و اعتراضات مردمی نسبت به این کمبود مشهود بود از طرف مدیرکل غله و آرد استان  این مشکل برطرف شد.

نعمت‌پور گفت: با توجه به این مشکل، مدیر کل غله استان شخصا به شهر دیشموک سفر و از نزدیک این موضوع را بررسی و پیگیری کرده است که این نشست در دفتر امام جمعه دیشموک با حضور  مسوولین شهر و بخش برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: با موافقت مدیرکل محترم و پیگیریهای امام جمعه محترم دیشموک مقرر شد با توجه به فعالیت نانوایی‌ها در دیشموک به هر نانوائی از ۲۵ کیسه تا ۵۰ کیسه آرد به سهمیه خبازان شهر دیشموک و دو نانوایی در روستای مورخانی و اسفندان افزوده شد که این اقدام مثبت و خوب مدیر کل محترم شایسته تقدیر است.

نعمت پور گفت: خبازان شهر دیشموک در آینده موظف خواهند بود مشکل و نیاز نان شهر را مرتفع کنند و راس ساعت مصوب علاوه بر پخت به کیفیت بالای نان دقت لازم را داشته باشند و دیگر مشکل  پخت نان از طرف خبازان شهر دیشموک وجود نداشته باشد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه محترم شهر دیشموک به خاطر پیگیری مشکلات منطقه دیشموک عنوان کرد: از مدیر کل محترم که عنایت ویژه‌ای نسبت به اضافه سهمیه ارد خبازان دیشموک در دستور کار خود قرار دادند تشکر می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا