Categories: اقتصادی

افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات در آمریکا

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل برگزیده های ایران، به نقل از وال‌استریت ژورنال، طی سال جاری قیمت میوه و صیفی‌جات در میوه‌فروشی‌های آمریکا افزایش یافته است.

اگرچه تا امروز مصرف‌کنندگان آمریکایی‌ خیلی نسبت به این مسأله واکنشی نشان نداده‌اند، اما همچنان خطر اثرگذاری منفی این مسأله بر رفتار مصرف‌کنندگان آمریکایی وجود دارد.

گفته می‌شود، در صورتی که این افزایش از رقم ۵ درصد عبور کند می‌تواند عادت‌های غذایی مردم آمریکا را تغییر دهد.

یک شرکت تولیدکننده کالاهای عرضه شده در سوپرمارکت‌ها و میوه‌فروشی‌های آمریکا اعلام کرده که در سه ماهه امسال شاهد افزایش فروش کالاهایش بوده و توانسته است، افزایش هزینه‌های مواد اولیه از جمله پلاستیک و همچنین حمل و نقل را به مصرف‌کنندگان از طریق افزایش قیمت منتقل کند.

از یک طرف فروکش کردن بحران کرونا در آمریکا باعث شده تا مصرف‌کنندگان دوباره به سمت فروشگاه‌ها و خرید کالاها روی بیاورند و از طرف دیگر شاهد اخلال در چرخه تأمین کالاها در آمریکا هستیم که همین مسأله در حال بالا بردن قیمت‌ها برای مصرف‌کنندگان آمریکایی است.

انتهای پیام/ب


admin

Recent Posts

راهنمای حرفه‌ای برای رزرو بلیط در فصل‌های شلوغ سفر

سفر می‌تواند تاثیرات مثبتی بر کاهش استرس و فشارهای روانی داشته باشد، روابط اجتماعی را…

4 هفته ago

بهترین زمان برای سفر به شهرهای جنوبی کشور!

جنوب ایران، با زیبایی‌های منحصربه‌فردش، همیشه یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در میان علاقه‌مندان به…

1 ماه ago

چرا گیربکس چینی؟ بررسی مزایا و معایب نسبت به برندهای دیگر

گیربکس‌های چینی به دلیل قیمت پایین، دسترسی آسان و تنوع بالا مورد توجه قرار گرفته‌اند…

2 ماه ago

لیستی از هتل های محبوب سنگاپور از نگاه بوکینگ

شاید برای شما جالب باشد که بدانید سنگاپور جزو کشور هایی می‌ باشد که با…

3 ماه ago

فرق میسلار واتر و تونر

پاک نکردن آرایش، میتونه آسب های متعددی به پوستت بزنه، اولین و مهم ترین آسیب…

3 ماه ago

نیکزاد: تأثیر ۶۰ درصدی معدل در کنکور مطالبه متخصصان بود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تأثیرگذاری ۶۰ درصد معدل در کنکور، درخواست و مطالبه…

3 ماه ago