قزوین

افزایش کیفیت مشارکت‌کنندگان و رضایتمندی عموم در اولویت قرار دارد

افزایش کیفیت مشارکت‌کنندگان و رضایتمندی عموم در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری برگزیده از قزوین؛ «مجید سلیمانی» سرپرست شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین با اشاره به عملکرد شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین با اشاره به اهم برنامه های آتی این شرکت اظهارکرد: توجه ویژه به رضایتمندی مشتریان شامل تولیدکنندگان و مصرف کنندگان یک اصل بسیار مهم در رشد و شکوفایی مجموعه از اصلی ترین برنامه های شرکت است.
سرپرست شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین بیان کرد: توسعه فضای فیزیکی نمایشگاه های بین المللی استان، بروزسازی کلیه روندها و استفاده از فن آوری های نوین در ارائه خدمات، تشکیل اتاق های فکر و کارگروه های تخصصی در حوزه های مختلف، حرکت به سمت برگزاری نمایشگاه های تخصصی را از جمله اهداف شرکت برشمرد.

سلیمانی افزایش کیفیت مشارکت کنندگان و رضایتمندی عموم، شناسایی و تقویت مزیت های رقابتی استان، نیاز سنجی و بازارسازی محصولات تولیدی، آموزش و توانمندسازی مجموعه های کوچک، حمایت و تسهیل گری روند صادرات و برندینگ مجموعه های بزرگ را ازدیگر اهداف آتی شرکت عنوان کرد.
وی افزود: حمایت و توسعه کسب و کارها و توانمندسازی واحدهای صنعتی، تولیدی، صنفی و… از وظایف اصلی شرکت نمایشگاه ها است که متأسفانه در سال های گذشته به آن کم توجهی شده است.

سرپرست شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین خاطرنشان کرد: نمایشگاه محل ارائه و نمایش دستاورد هاست و نباید به محلی برای عرضه محصولات بی کیفیت تبدیل شود و در شان این مجموعه نیست که در آن رویداد های شبیه به بازارچه های محلی برگزار شود.
سلیمانی تصریح کرد: در بحث برگزاری نمایشگاه، اصل رضایت مشتریان و توسعه کسب و کار نباید فدای درآمد زایی صرف شود که متاسفانه در سالهای گذشته کمیت فدای کیفیت شده و رویکرد حرفه ای جایگاه خود را از دست داده است.در این راستا دعوت ازمجریان توانمند و بازنگری سیاست های برگزاری رویدادهای نمایشگاهی نیز در اولویت برنامه های این شرکت خواهد بود.
سرپرست شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین با اشاره به لزوم استفاده از روش های مدرن جمع آوری و پردازش اطلاعات در راستای تدوین برنامه ها عنوان کرد:  مجموعه ها باید  تمام اهداف و برنامه های خود را بر اساس نظر و نیاز مخاطبان خود برنامه ریزی کنند. در واقع متولیان واحدهای صنعتی، تولیدی، صنفی، خدماتی، علمی و… هستند که باید برنامه های نمایشگاه ها و فعالیت های آن را تدوین نمایند. در صورتیکه تا به امروز این موضوع برعکس انجام می شده است.
سلیمانی ضمن اشاره به مزیت های رقابتی استان در حوزه صنعت، کشاورزی، گردشگری، علمی و فنآوری و موقعیت جغرافیایی، تعامل با کلیه بخش های خصوصی و نمایندگان آنها و سازمان های دولتی متولی را از برنامه های مهم شرکت عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که از این ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.
وی ارائه مشاوره صادقانه و کاربردی به واحدها در راستای توسعه کسب و کار و ایجاد منافع مشترک مادی و معنوی با مشارکت کنندگان را از جمله اهداف این شرکت اعلام نمود.
سلیمانی در پایان از عموم کارشناسان و متخصصان در حوزه های مختلف بویژه اصحاب رسانه درخواست کرد تا با ارائه و اعلام نظرهای مشورتی خود شرکت نمایشگاه را در راستای تحقق اهداف یاری نمایند.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا