Categories: سمنان

امنیت ، آرامش و آسایش ما مدیون خون شهداست

امنیت ، آرامش و آسایش ما مدیون خون شهداست

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان ، سید محمدرضا هاشمی ، استاندار سمنان ، در بازدید از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان که به مناسبت گرامیداشت روز شهید انجام شد ، با قدردانی از تلاش و خدمات خالصانه پرسنل این مجموعه اداری استان گفت : امروز بمناسبت‌ پاسداشت روز شهید و بمنظور قدردانی از پرسنل پر تلاش و خدوم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در راستای خدمات رسانی دلسوزانه به خانواده شهدا و ایثارگران و برای عرض خدا قوت ، خدمت این عزیزان رسیده ام.

استاندار سمنان ، امنیت ، آرامش و آسایش امروز کشور را مدیون شهدا دانست و عنوان کرد : بی تردید تمامی پیشرفت های ما در عرصه های مختلف سیاسی ، اجتماعی ، نظامی و … با استعانت از شهدا و خون پاک این عزیزان است.

هاشمی اظهار داشت : جنگ هشت ساله بر ما تحمیل شد و خسارات مادی فراوانی به کشور وارد شد ، اما به موازات آن تاثیرات و برکات معنوی بسیار زیادی را بر جا گذاشت

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه فعالیت های جهادی و ایثارگرانه ی شکل گرفته در امروز مرهون و برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است ، گفت : استان سمنان در دوران دفاع مقدس کمتر ار ۴۵۰۰۰۰ نفر جمعیت داشت ، اما بالغ بر ۳۰۰۰شهید را تقدیم‌نظام و انقلاب نمود

وی اضافه کرد: فرزندان این استان در دوران های مختلف سیاسی و اجتماعی کشور ، حضور چشمگیر و درخشان داشته و دارند.

هاشمی همچنین گفت : امروز در شاخص ایثارگری ، استان سمنان‌ ستارگان درخشانی همچون شهید شاطری و شهدای مدافع حرم را به دنیا معرفی نموده که موجب مباهات و افتخار ما در این استان است.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه از دیدگاه ما ، هر روز ، روز شهید است و همه ما وظیفه داریم‌ تا در راستای تکریم خانواده معظم‌شهدا و ایثارگران تلاش نماییم ، اظهار داشت : بی تردید امروز ، انجام‌ کار جهادی و خالصانه ، بهترین راه حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

استاندار گفت : بحمدلله به مدد تلاش دلسوزان دولت مردمی حضرت آیت الله دکتر رئیسی ، بحث اشتغال و مسکن ایثارگران با جدیت پیگیری می شود و در دولت سیزدهم اعتبارات مناسبی در راستای درمان جانبازان و ایثارگران تخصیص داده شده است.

هاشمی با اشاره به اینکه در انتصابات استانی تلاش شد مسئولیت ها با اولویت فرزندان شهدا واگذار شود ، اضافه کرد: بر اساس نتایج و عملکردهای حاصله ، موفقیت ها ، رتبه ها و عناوین درخور توجهی در سمت های در اختیار فرزندان معطم شهدا و ایثارگران استان حاصل گردیده است.

رئیس ستاد اجرایی کنگره شهدای استان سمنان با اشاره به اینکه در بهار ۱۴۰۳ دومین کنگره بزرگداشت ۳۰۰۰ شهید استان برگزار خواهد شد ، عنوان کرد : در این راستا ۲۷ کمیته تشکیل و برنامه های عملیاتی و پیشنهادات ارایه شده است.

استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت تعمیر یا بازسازی برخی از گلزار شهدای استان گفت : ساماندهی گلزار شهدا بعنوان‌ مراکز فرهنگی و قطب دینی در هر شهر و روستا به انجام رسیده است .

هاشمی با تاکید بر اینکه نگاه شهدا به‌ ما ، مسیر زندگی مان را تغییر خواهد داد.‌، گفت : سرکشی از خانواده معظم شهدا در استان سمنان نهادینه شده است و خوشبخانه این استان در شاخص ایثار و شهادت و همچنین در برگزاری جلسات شورای ترویج ایثار و شهادت‌ عنوان دار کشور می باشد.

مجله خبری برگزیده های ایران

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

نیاز آذربایجان‌غربی به ۵۰۰۰ کلاس درس برای رسیدن به استاندارد کشوری

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، نیاز استان را برای رسیدن به استاندارد کشوری، احداث ۵۰۰۰…

2 ساعت ago

کوتاه قدترین سلبریتی های زن هالیوود چه کسانی هستند؟

در ادامه با کوتاه قدترین زنان هالیوود آشنا خواهیم شد.

3 ساعت ago

تکلیف پخش سریال جدید کارگردان «مست عشق» مشخص شد

این روزها «مست عشق» حسن فتحی روی پرده سینماست؛ فیلم سینمایی تولید مشترک ایران و…

3 ساعت ago

دلیل عجیبی که پیکان را ۴۲ سال پیش تیتر یک اخبار کرد/ عکس

موضوع کیفیت بد خودروهای ایرانی یک مبحث پرچالش است و در طول سال‌ها به یکی…

3 ساعت ago

نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی با اعزام بازرس به صورت مکرر ما را کنترل می‌کند که مبادا…

3 ساعت ago

داریوش کاردان: تلویزیون نمی‌بینم، رادیو هم گوش نمی‌دهم

داریوش کاردان معتقد است سطح سلیقه در جامعه بسیار کاهش پیدا کره و متاسفانه «سال…

3 ساعت ago