Categories: سیاسی

امیدواریم مسیر تحول آفرینی در روابط عمومی سپاه ادامه یابد

امیدواریم مسیر تحول آفرینی در روابط عمومی سپاه ادامه یابد

– اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری برگزیده های ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم معارفه معاون جدید روابط عمومی سپاه و رئیس جدید مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس طی سخنانی اظهار داشت: نام دو مرکز و مجموعه‌ای که امروز مسئولشان هم تکریم و هم معرفی می‌شوند، با این ایام بسیار تناسب دارد و کاری حسینی و زینبی انجام می‌دهند.

سردار نائینی معاون روابط عمومی سپاه شد

 

وی افزود: امروز یکی از برجسته‌ترین مصادیق جهاد تبیین، تلاش و مجاهدتی است که برادران عزیز و خواهران گرامی ما در دو مرکز روابط عمومی سپاه و مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس انجام می‌دهند.

حاجی‌صادقی با اشاره به جهاد تبیینِ صورت‌گرفته از سوی حضرت زینب (س) و خطبه‌های روشنگرانه ایشان، گفت: یکی از مواردی که باید در این ایام بیشتر به آن توجه کنیم، شناخت و بصیرت نسبت به نهضت حسینی در ابعاد مختلف است و در این مسیر، انتشار پیام‌های واقعه عاشورا وظیفه‌ای همگانی است.

وی افزود: یزید بر خلاف آنچه گفته می‌شود که خوشگذران بود، برنامه داشت؛ طراحی او آنچنان بود که به قول خودش کاری را که جدش ابوسفیان و پدرش معاویه نتوانسته بودند انجام دهند، انجام داد تا اسلام نابود شود. طراحی او بسیار جدی بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه اضافه کرد: امروز یکی از برجسته‌ترین مصادیق جهاد تبیین، تلاش و مجاهدتی است که برادران عزیز و خواهران گرامی ما در دو مرکز روابط عمومی سپاه و مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس انجام می‌دهند.

حاجی‌صادقی عنوان کرد: دفاع مقدس نشأت گرفته از مکتب عاشورا و آغازی بی‌پایان است؛ زیرا تا زمانی که دشمن و احتمال تعرض و حمله‌ی او وجود دارد، دفاع هم لازم است، و دفاع تا زمانی که در راه خدا باشد، مقدس است.

وی در ادامه خطاب به مسئولان روابط عمومی سپاه گفت: شما عزیزان کار بزرگی در مسئولیت خود در روابط عمومی کردید؛ همانند کاری که حضرت زینب (س) کرد و اجازه نداد که دشمنان فاتحه اسلام را بخوانند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه دشمنان در سکوت خبری برای استثمار و سلطه بر جوامع تلاش می‌کنند، افزود: امروز دنیای اسلام بر اثر بی‌خبری، بی اطلاعی و بی‌بصیرتی گرفتار رنج و لغزش‌هایی شده است. در کلام الله مجید هم آمده که بسیاری از گرایش‌های انحرافی به خاطر ضعف بصیرتی است.
وی تأکید کرد: نباید اجازه دهیم که فرهنگ و گفتمان شهادت‌طلبی، و تفکر و فرهنگ حسینی و عاشورایی فراموش شود؛ مجموعه روابط عمومی سپاه و اصحاب رسانه در این راستا نقش اساسی دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه سپاه سنگرنشین خط مقدم انقلاب است، گفت: بعد از ولایت هیچ مجموعه‌ای همانند سپاه سنگرنشین خط مقدم نیست؛ لذا پاسخگویی و اطلاع‌رسانی ما باید در جهت ترویج فرهنگ عاشورایی و دفاع مقدسی باشد و مراقب خبرسازی‌ها و حقیقت‌سازی‌های دشمنان باشیم.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در ادامه با تأکید بر هم‌افزایی نیرو‌های جبهه انقلاب و نیرو‌های ارزشی عنوان کرد: شما عزیزان در بسیج و سپاه اطلاع‌رسانی بصیرت‌افزایی را نیز مأموریت خود بدانید.

وی با بیان اینکه امروز بشر از حکمرانی‌های دیگر خسته شده و همه به بن‌بست رسیده‌اند، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) دریچه جدیدی را به روی انسان‌ها باز کردند که تنها راه نجات، حکمرانی و نظام و الگوی مدیریتی است که خداوند متعال ارائه کرده و این عالی‌ترین الگوی حکمرانی است.

حاجی صادقی با اشاره به اقدامات سردار شریف در روابط عمومی سپاه گفت: سردار شریف در طول ۱۸ سال فعالیت خود در مقام روابط عمومی کل سپاه اقدامات شایسته و ارزشمندی را در حوزه‌های مختلف صورت دادند که این اقدامات شایسته تقدیر است.

وی اظهار داشت: سردار‌ نائینی نیز هرکجا که بوده‌اند منشا تحولات بسیار‌ مثبتی بوده‌اند و امیدواریم این مسیر تحول آفرینی را در روابط عمومی سپاه نیز ادامه دهند.

/

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

فرق میسلار واتر و تونر

پاک نکردن آرایش، میتونه آسب های متعددی به پوستت بزنه، اولین و مهم ترین آسیب…

1 هفته ago

نیکزاد: تأثیر ۶۰ درصدی معدل در کنکور مطالبه متخصصان بود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تأثیرگذاری ۶۰ درصد معدل در کنکور، درخواست و مطالبه…

2 هفته ago

تدارک ویژه رادیو برای سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع)

شبکه‌های مختلف رادیویی در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) برنامه‌های…

2 هفته ago

سقوط ۲ پله‌ای تیم ملی فوتسال در رده‌بندی جدید فیفا

تیم‌های ملی فوتسال مردان و بانوان ایران در رده‌بندی جدید فیفا دچار تنزل رتبه شدند.

2 هفته ago

طرح مدیریت خدمات شهری و روستایی در مجلس کلید خورد

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن بررسی طرح جامع…

2 هفته ago

خلف‌وعده مسئولان ؛ ۱۳۰۰۰ معلول همچنان بی‌مستمری!

ماجرای قطع واریز مستمری ۱۳ هزار معلول همچنان ادامه دارد و علی‌رغم وعده‌های مکرر مسئولان…

2 هفته ago