انتخاب مدیران براساس تخصص و توانمندی آنها باشد

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: انتخاب مدیران دستگاه‌های اجرایی توسط استاندار باید بر اساس مهارت، تخصص، توانمندی و شایسته‌سالاری باشد.

وی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت استان در گرو انتخاب مدیران متخصص است، تصریح کرد: انتخاب مدیران توانمند زمینه توسعه استان را در بخش‌های مختلف سبب خواهد شد.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به رفع فقر و محرومیت دارد، افزود: استاندار جدید آذربایجان‌غربی نیز بر این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشد.

قریشی بر برگزاری نمازهای جماعت در ادارات و مساجد تاکید کرد و گفت: عده‌ای به بهانه کرونا مساجد را تعطیل کرده‌اند در حالی که باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نسبت به اقامه نماز در مساجد اقدام شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی یادآور شد: اقامه نماز در ادارات نیز مورد تاکید است و باید دستگاه‌های اجرایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نمازخانه ادارات نسبت به اقامه نماز در اول وقت اقدام کنند.

قریشی یادآور شد: روز ۱۳ آبان را پیش‌رو داریم و باید برنامه‌ریزی خوبی جهت برپایی باشکوه این روز تاریخی انجام شود و دانش‌آموزان با چرایی نامگذاری این روز به نام روز دانش‌آموز،  بیش از پیش آشنا شوند.

وی به تفرقه افکنی دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان در تلاش هستند با تفرقه افکنی، اتحاد بین مردم ایران را بر هم بزنند که ضرورت دارد تمام اقوام و ادیان این توطئه ها را شناسایی و با اتحاد و انسجام، تمام این توطئه‌ها را خنثی کنند.

امام جمعه ارومیه حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت را مورد اشاره قرار داد و افزود: این اقدام یکی از ترفندهای دشمنان طی روزهای اخیر است که سبب شد جو روانی جامعه بهم بریزد ولی با درایت مسئولان و آگاهی مردم این توطئه نیز خنثی شد.

انتهای پیام/


admin

Recent Posts

کشف ۴ انبار انواع پوکه سیگار و کاغذ توتون قاچاق در ارومیه

۴ انبار انواع پوکه سیگار و کاغذ توتون قاچاق در ارومیه کشف شد.

2 ساعت ago

معرفی هیات داوران اولین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه عباس کیارستمی

حامد بهداد، بهتاش صناعی ها، مریم مقدم، مجید برزگر، شوقاکات واردانیان، میلنا زایوویچ و بوگدان…

2 ساعت ago

آیا غربی‌ها می‌خواستند شاه برود؟ / پاسخ تفرشی به یک سوال تاریخی

آیا غربی‌ها می‌خواستند شاه برود؟ / پاسخ تفرشی به یک سوال تاریخیبه گزارش خبرگزاری برگزیده،…

2 ساعت ago

نامزدی وزیر فرهنگ گمانه‌زنی رسانه‌ای است

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ در شبکه ایکس نوشت: نامزدی وزیر…

2 ساعت ago

استایل جدید بازیگر سریال نون خ در ۷۴ سالگی/ عکس

ماشاالله وروایی با نقش عمو کاووس در سریال نون خ در حال حاضر ۷۴ ساله…

3 ساعت ago